اولویت عزت اللهی در ایران بازی در تراکتورسازی برای بردیف است/ تا آخرین لحظه تلاش کردیم مطهری را بیاوریم.


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892111

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در تشریح فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم گفت: اولویت عزت اللهی در ایران بازی در تراکتورسازی برای بردیو است اما او گفت می خواهد در اروپا به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، ایوب بهتاج سرپرست باشگاه تراکتورسازی ضمن تشریح فعالیت های نقل و انتقالات گفت: به هواداران قول دادیم که مسائل به صورت شفاف بیان شود تا در جریان همه مسائل قرار گیرند. در ابتدای گفتگو از مسئولان باشگاه تشکر می کنم و از آنها عذرخواهی می کنم. چون در این 21 روزی که به باشگاه تراکتورسازی آمده ام، تیم باشگاهی یک روز تا ساعت 22:30 شب و روزهای دیگر تا ساعت 2 بامداد کار کرده است تا باشگاه کار کند.

وی در خصوص روند مذاکره با سعید عزت اللهی توضیح داد: عزت اللهی شاگرد بردیف بوده و ارتباط نزدیکی با این سرمربی دارد. بردیف با عزت الهی تماس گرفته اما این بازیکن اعلام کرده که دوست دارد فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه دهد و در صورت تمایل به بازگشت به ایران اولویت اصلی او تراکتورسازی و قربان بردیف است.

بهتاج در خصوص صحبت های انجام شده با کریم انصاری فرد گفت: این بازیکن را از کودکی می شناختم و با او و برادرش صحبت کردم که اعلام کردند دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

وی با اشاره به مذاکرات باشگاه با ارسلان مطهری خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظات نقل و انتقالات در تهران حضور داشتم و پیگیر وضعیت این بازیکن بودم. مطهری جدایی از استقلال را نپذیرفت و در این تیم ماندگار شد. باشگاه تراکتور مشتری اصلی این بازیکن بود و امیدوارم اتفاقات بعدی برای همه خوب باشد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه 26 جلسه کاری با سرمربی این تیم برگزار کرده ایم، تصریح کرد: همچنین 14 جلسه کاری با مالک باشگاه برگزار کرده ایم و با توجه به اینکه باشگاه خصوصی هستیم روی بودجه ریزی کار کرده ایم. و شفاف سازی مسائل مالی باشگاه. عدم علاقه به میانجیگری یکی از نقاط ضعف من است. چون ما به دنبال تبلیغات نیستیم و هدفمان ارتقای امور باشگاه است. حدود 6 جلسه کاری بعد از ساعت 12 بامداد با حضور مالک و سرمربی تیم داشتیم که نشان از اهمیت امور باشگاه در جذب بازیکن و بودجه بندی دارد.

وی ادامه داد: خوشحالم که با رضایت زنوزی یکی از بهترین مربیان خارجی بدنسازی که پیش از این در استقلال با استراماچونی کار می کرد به تراکتور آمد و مورد پسند بردیف قرار گرفت.بیش از 20 هزار یورو از اروپا توسط صادقیان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه از این نظر جزو اولین ها در فوتبال ایران هستیم. این مشکلات نشان از نگاه حرفه ای باشگاه دارد و تجهیزات تراکتورها هر روز کاملتر می شود.

بختاج از زحمات سهرابی و محمودی قدردانی کرد و گفت: تنها قرارداد یک بازیکن جدید به ثبت رسیده، مذاکرات و عقد قرارداد سایر بازیکنان نیز در روزهای گذشته انجام شده و سید محمد حسینی و حجت حقوردی به عنوان اعضای تیم هستند. آخرین بازیکنانی که به تیم ما اضافه شده اند. .

وی با بیان اینکه حدود 90 درصد از هتل این باشگاه تکمیل شده است افزود: با تلاش شبانه روزی مجموعه دریک و همکاری قنبری، هتل تجهیز شده و از ظرفیت این مجموعه برای ارتقای سطح رفاه استفاده خواهیم کرد. ورزشگاه سپهبد شهید سلیمانی قبلا جنبه تمرینی داشته و با توسعه امکانات این ورزشگاه ظرفیت میزبانی کامل مسابقات را خواهد داشت.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در خصوص برگزاری دیدارهای خانگی تراکتورسازی با حضور هواداران گفت: ظرفیت ورزشگاه شهید سلیمانی محدود است و بر اساس دستورالعمل فقط می توانیم سه هزار هوادار را در خود جای دهیم و با توجه به محبوبیت تراکتورسازی. قطعاً هواداران بیشتری حضور خواهند داشت و نمی‌توانیم حداقل 20 هزار نفر را در خود جای دهیم ورزشگاه شهید سلیمانی از نظر سخت‌افزاری کامل است و روز به روز وضعیت آن بهتر می‌شود. اگر قرار است در این ورزشگاه پذیرایی از هواداران باشد، لازم است همه همکاری کنند و ظرفیت تعیین شده رعایت شود.

وی درباره بازی خانگی تراکتورسازی در هفته چهارم گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان و مجموعه استانداری تشکر می کنم. تلاش می کنیم دیدار دو تیم تراکتورسازی و هواداران در ورزشگاه یادگار امام و با حضور هواداران برگزار شود.

بهتایی تاکید کرد: هیچ بازیکنی به زور وارد تیم نشد و همانطور که بردیف هم اعلام کرد همه بازیکنان با نظر سرمربی تعیین شدند و این روال همیشه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص جذب مهاجمان خارجی توضیح داد: بردیف و دستیارانش فیلم بیش از 220 بازیکن را تماشا کردند و 3 بازیکن را به باشگاه معرفی کردند. باشگاه به هیچ وجه با این افراد مخالفت نکرده است. مثلا با یکی از این بازیکنان مذاکره کردیم و به توافق مالی رسیدیم اما اعضای خانواده او به ایران نیامدند. ضمن اینکه در حال انجام توافق نهایی با یکی از باشگاه ها بودیم که مصدومیت بازیکن کروات آن تیم باعث شد از صدور رضایتنامه برای بازیکن مورد نظر خودداری کنند. بردیف در روزهای اخیر به ما اطلاع داده است که برای پست فوروارد باید بازیکنی به تیم کمک کند و به همین دلیل موضوع با وسواس شدید دنبال می شود.

وی ادامه داد: برخی از هواداران ساعت ها برای یافتن و آوردن مهاجمی به باشگاه تلاش کردند که این برای بردیف جالب بود.هواداران ما آگاه هستند و بازیکنان را بدون چشمداشت مالی تنها به نفع تیم و از سر دلسوزی نمایندگی می کنند. چنین کاری در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد که نشان از استثنایی بودن هواداران تراکتور دارد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره آینده بازیکنان جوان این تیم نیز گفت: این بازیکنان جوان سرمایه باشگاه هستند اما شاید امسال نتوانند در تیم حضور داشته باشند. تا به امروز، ما یک نسخه نهایی برای هیچ یک از این بازیکنان صادر نکرده ایم. به عنوان مواردی مانند شرایط تیم هایی که آنها را می خواهند، پیشنهادات مالی آنها و غیره. برای ما مهم هستند و پیشنهادهایی را می پذیریم که در سطح بازیکنان ما باشد تا بتوانند در آسایش و رفاه به فوتبال خود ادامه دهند. اگر پیشنهادهای خوبی در روزهای آینده برسد، ممکن است با اجازه دادن به بازیکنان جوان به صورت قرضی موافقت کنیم.

وی تاکید کرد: فوتبالیست های جوان سرمایه تراکتور هستند و رضایت قاطعانه ای برای آنها نمی دهیم و فقط با انتقال قرضی آنها موافقیم. بازیکنان جوان سال ها برای باشگاه و باشگاه برای آنها سخت کار می کنند و تاکید آقای زنوزی بر مراقبت و حمایت از آنهاست.

بهتایی در خصوص آکادمی باشگاه تصریح کرد: آکادمی باشگاه تا به امروز به صورت شفاهی وجود دارد. چون چهار تیم نوزادان، نوجوانان، جوانان و امید داریم و آکادمی طرح ها و روش های خاصی دارد. آکادمی باشگاه روبین کازان یکی از بهترین آکادمی های اروپاست و در حال حاضر افرادی در کنار آقای بردیف هستند که سال ها تجربه حضور در آکادمی را دارند. همانطور که آقای زنوزی تاکید می کند، ما این افراد را مأمور برنامه ریزی و نظارت بر آکادمی کرده ایم تا باشگاه به معنای واقعی کلمه بازیکنان مستعدی را پرورش دهد. مدیریت یک تیم در رده های اصلی تفاوت زیادی با آکادمی دارد، من معتقدم کار ما تا کنون مدیریت یک تیم در رده های اصلی بوده است و طبق برنامه های ما شاهد تغییراتی خواهید بود.

وی با بیان اینکه هواداران از تیم های خود انتظار نتایج خوبی دارند، گفت: با حضور آقای بردیف که یکی از بزرگ ترین مربیان دنیاست، برای اولین بار مقابل گل گهر به مصاف یک تیم ایرانی رفتیم. باید به کادر فنی و بازیکنان خارجی فرصت داد تا با فوتبال ایران آشنا شوند. تیم در دو هفته اول نتایج خوبی نگرفت اما فوتبال خوب و رو به رشدی ارائه دادیم.

بهتایی با تاکید بر اینکه همه باید از یکدیگر حمایت کنیم، گفت: هواداران به یکدیگر انرژی مثبت بدهند و از انرژی منفی مقابل حریفان استفاده کنند. من معتقدم نباید خودمان را بکشیم. آقای زنوزی و باشگاه نساجی تنها کسانی هستند که برای فوتبال ایران هزینه می کنند و باید قدر آن را بدانیم. آیا می توان با انرژی منفی و انتقاد متقابل بر رقبا غلبه کرد؟ باید در فضای مجازی و ورزشگاه به تیم انرژی بدهیم. فراموش نکنیم که «ایبی یوخ» توسط هواداران تراکتورسازی وارد ادبیات هواداری شد. از اعتماد آقای زنوزی و اعضای هیئت مدیره به بنده تشکر می کنم. تمام تلاشم را می کنم تا تراکتورسازی موفق شود.



دیدگاهتان را بنویسید