حاشیه انتخاب بردیف برای تراکتورسازی


زمان: 20:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856338

تغییرات در ترکیب تراکتورسازی اعتراضات گسترده هواداران این تیم را برانگیخت و مانع از انتقال احتمالی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، پس از اختلاف بر سر سرمربیگری تراکتورسازی، سرانجام دیروز اعلام شد که قربان بردیف مربی ترکمنستان و استاد سابق سردار آزمون به عنوان گزینه نهایی این تیم انتخاب شده است. و قرار است مذاکرات نهایی و امضای قرارداد برای سفر به تبریز انجام شود. با این اطلاعیه پرونده ادامه همکاری تراکتورسازی با ارطغرل ساغلام رسما بسته شد و سرمربی ترکیه ای برای دومین بار از تراکتور پیاده شد.


اعتراض گسترده به حرکت رونالدینیو

انتخاب قربانقلی بردی محمد به عنوان هدایت تراکتورسازی اعتراضات گسترده هواداران این تیم را برانگیخت. بی شک یکی از دلایل اصلی اعتراض به این انتخاب، بی توجهی به خواسته های هواداران از سوی کارکنان باشگاه است. هواداران خواهان تمدید قرارداد ارطغرول ساغلام بودند اما مدیران تراکتورسازی در جریان حرکت رونالدینیو و برخلاف میل هواداران با این مربی ترک همکاری نکردند و یک مربی ترکمنستانی را به جای او انتخاب کردند.


نگرانی ها پابرجاست

تراکتور زنوزی جولانگاه دلالان بود، به خصوص در دوران تاج، زمانی که بازیکنان بی کیفیت زیادی در این تیم شکل گرفتند. این مشکل در فصل گذشته عمیق تر شد و عامل مهمی که باعث شد تراکتورسازی با ساغلام به توافق نرسد، درخواست سرمربی ترکیه ای برای جدایی بیشتر این بازیکنان است. این مشکلی است که با تغییرات احتمالی برای طرفداران باقی خواهد ماند و یکی از دلایلی است که آنها به تغییرات خوشبین نیستند!


همون آش و همون کاسه

هرچند در راهروهای باشگاه تراکتورسازی در حوزه مدیریتی ثبات ایجاد شده اما اثری از این ثبات در کادرفنی نیست. از زمان خصوصی سازی تراکتورسازی، هر فصل حداقل سه مربی روی نیمکت این تیم نشسته اند. کارشناسان همچنین بی ثباتی را مهم ترین دلیل ناکامی تراکتورسازی در فصول اخیر عنوان می کنند. به نظر می رسد سری نقل و انتقالات سرمربیان در این تیم تمام نشده است و به قول معروف داستان همان آش و همان جام است!


یکی به نعل، یکی به میخ

یکی از انتقاداتی که به گزینه تراکتور می شود این است که قربانقلی بردی موکس 70 ساله است و مربی سالخورده ای محسوب می شود. تراکتوری ها به سراغ سرمربی ترکمنستانی رفتند که فصل گذشته تونی اولیویرا را با سنی مشابه رد کرد. انتخاب بردیف هم مغایر با تصمیمات باشگاه است و هم با خواسته هواداران که پیری برای یک مربی پرونده است اما برای مربی دیگر مصداق نیست!


موج بی اعتمادی به مشاوران زنوزی

شورایاریان منتخب زنوز نه تنها نتوانستند اعتماد عمومی را جلب کنند، بلکه با تصمیمات اشتباه و برخلاف خواسته هواداران، دیوار بلندی از بی اعتمادی ایجاد کردند. هوشنگ نصیرزاده تراکتور جهانی بود و حالا علی حطر. دشمنان دیروز و دوستان امروز با حاشیه های فراوان که در فعالیت های اخیر هواداران قطع همکاری با ساغلام و انتخاب بردیف را از چشم جدی می بینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید