اطلاعیه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره جدایی گوربن بردیف


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914006

هیات مدیره باشگاه “تراکتورسازی” در خصوص جدایی قربان بردیف از سرمربیگری این تیم اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، جلسه هیات مدیره این باشگاه پس از اعلام قبلی برگزار شد. در این جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پس از بررسی درخواست استعفای گوربن بردیف به شرح زیر اعلام کردند:

بسمه تعالی

در ابتدا لازم به تاکید و یادآوری است که سیاست باشگاه در خصوص مسائل فنی در فصل جاری بر اساس برنامه ارائه شده توسط آقای قربان بردیف تبیین و هدف باشگاه بر اساس بلندمدت مشخص گردید. همکاری با وی و تمامی شرایط لازم فراهم شده است. اما بر اساس درخواست آقای بردیف بازگشت به فوتبال روسیه برای ایشان یک تعهد و اجبار محسوب می شود و خود ایشان نیز اذعان داشتند که در مدت همکاری باشگاه تراکتورسازی از تعهدات خود در قبال کادر فنی و عملکرد تیم خارج شده است. اعضای باشگاه تراکتور در تصمیم گیری آقای بردیف هیچ نقش یا تاثیری در رابطه با این جدایی نداشتند.

اما با توجه به حسن رفتار و زحمات آقای قربان بردیف در مدت حضور در این تیم، هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با درخواست مطرح شده موافقت کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است که هیات مدیره باشگاه با در نظر گرفتن تمامی شرایط از جمله حضور در رقابت های جاری و لزوم آشنایی با کادر فنی جدید از سوی کادر فنی، در حال حاضر گزینه های متعددی را برای سرمربیگری انتخاب کرده است. بازیکنان تراکتورسازی و تیم های لیگ برتر نسبت به بررسی برنامه های افراد مورد نظر و مذاکره با آنها اقدام می کنند و در اسرع وقت سرمربی جدید معرفی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید