حمایت قاطع باشگاه تراکتورسازی از بردیف/سرمربی ترکمان زمان بر است


ساعت: 14:45
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894383

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که به شدت از قربان بردیف سرمربی خود حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، روز گذشته (چهارشنبه) در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، تراکتورسازی نمایش ناامیدکننده ای را مقابل تیم مهمانش هوادار تهران داشت و در روزی که انتظار می رفت این تیم به اولین برد فصل خود دست پیدا کند. بازی سرد و خسته کننده با تساوی صفر به پایان رسید.

این عملکرد ضعیف با واکنش شدید هواداران تراکتورسازی همراه شد و تعدادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه قبل از سوت پایان بازی بی سر و صدا ورزشگاه را ترک کردند تا نارضایتی خود را از بازی و نتایج تیم محبوبشان نشان دهند.

در ادامه گاربان بردیف سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از بازی ضمن اذعان به عملکرد ضعیف شاگردانش، از هواداران صبور خواست و قول داد که تیمش در هفته های آینده بهتر بازی کند و مشکلات حل شود.

بردیف برای بهبود شرایط تیمش درخواست مهلت 5 هفته ای کرد و حرکت اعتراضی هواداران تراکتورسازی در شرایطی که تیم در همان هفته های اول خیلی زود دچار بحران شد به نوعی احترام به درخواست سرمربی تیم بود. ترکمن و حالا باشگاه تراکتورسازی حمایت خود را از این سرمربی اعلام کرد.

ایوب بهتایی سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز در گفت وگویی با تاکید بر اینکه این باشگاه به توانایی های آقای بردیف ایمان دارد، گفت: اعضای هیات مدیره و من به عنوان مدیرعامل باشگاه حمایت کامل از آقای بردیف داریم. n بردیف و تیمش.”

وی ادامه داد: این سرمربی از فوتبال اروپا به ایران آمده و برای پیاده سازی سیستم مورد نظر خود نیاز به زمان دارد. ما متقاعد شده ایم که اگر فرصت کافی به کادر فنی داده شود، تراکتورسازی بهترین تیم ایران خواهد شد. باز هم تاکید می کنم که روند بازگشت تراکتورسازی به نیروی اول فوتبال ایران زمان بر است.

همچنین تراکتورسازی در زمان مالکیت محمدرضا زنوزی سابقه تغییرات در کادر فنی داشت و به گفته بسیاری از صاحبنظران قربانی سوء مدیریت شد اما به نظر می رسد رویه این باشگاه در فصل جاری تغییر کرده و تراکتورسازی به دنبال آن است. برای ثبات در تیم شما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید