توافق نهایی پرشور با سرمربی روس / بردیف روی نیمکت تراکتورسازی


ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877125

با اعلام باشگاه تراکتورسازی تمامی مسئولیت های فنی باشگاه تراکتورسازی به آقای بردیف محول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که با قربان بردیف سرمربی روس برای هدایت این تیم در مسابقات قهرمانی بعدی به توافق رسیده و این مربی فصل آینده روی نیمکت تراکتورسازی خواهد نشست.

در بیانیه باشگاه تراکتورسازی آمده است: پس از پایان لیگ بیست و یکم که نتایج آن نام بزرگ تراکتورسازی و شخصیت بالای هواداران پرشور تراکتورسازی را درخشید، هدف باشگاه تراکتورسازی تبریز ساخت تیمی قدرتمند است که از نظر فنی و در نهایت انتظارات را برآورده کند. و آرزوی هواداران پرشور خودتان باشید، شروع به تحقیق و یادگیری برای جذب مربی و نویسنده سبک کنید که بتواند علاوه بر راهنمایی های فنی تیم، تراکتور را در مسیر پیشرفت حرفه ای و استانداردسازی باشگاه و ضمن ایجاد آکادمی تراکتور کمک کند. زیرساخت حرفه ای باشگاه در یک بستر مناسب ایجاد کنید.

در همین راستا از قربان بردیف سرمربی سرشناس فوتبال روسیه که سابقه درخشانی در فوتبال اروپا دارد دعوت به همکاری شد و امروز خوشحالیم به اطلاع هواداران تراکتورسازی برسانیم که باشگاه با قربان بردیف برای همکاری با تراکتورسازی به توافق رسیده است. رئیس و مدیر فنی علاوه بر آماده سازی تیم بزرگسالان تراکتورسازی برای بیست و دومین دوره لیگ برتر، تمامی فعالیت های فوتبال تراکتورسازی از سطوح زیرساختی آکادمیک، انبوه و حرفه ای تا یک پروسه 3 تا 5 ساله را با حمایت هواداران تماشا کنید. فهیم تراکتورسازی، باشگاهی که تبدیل به نیروی بلامنازع فوتبال آسیا خواهد شد.

قربان بردیف با تجربه موفق در باشگاه های روستوف و روبین کازان روسیه و سایر باشگاه های موفق دیگر کشورهای مستقل از شوروی سابق به تبریز می آید تا بتوانیم با همکاری یکدیگر ساختاری حرفه ای برای فوتبال تراکتورسازی بسازیم.

در این راه به تخصص و فداکاری قربان بردیف و همکاری همه ارکان باشگاه و از همه مهمتر شکیبایی، حمایت و حمایت هواداران پرشور تراکتورسازی تکیه کردیم. آینده از آن کسانی است که با ایمان و ایمان خالصانه با تمام وجود برای موفقیت تلاش می کنند. راه جدید تراکتورسازی برای رسیدن به قله های فوتبال آسیا آغاز شد.

مرحله جدید تمرینات تراکتورسازان از 15 تیرماه با هدایت قربان بردیف و همکارانش آغاز می شود. 15 تیر روزی باشکوه و ماندگار در تاریخ پرافتخار تراکتورسازی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید