بردیف و دستیارانش وارد تبریز شدند/ سرمربی سابق رئال مادرید در تراکتورسازی


ساعت: 22:58
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880636

دستیاران خارجی قربان بردیف در تراکتور شناسایی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، «کربان بردیف» که مسئولیت تمامی امور فنی باشگاه تراکتورسازی را بر عهده دارد به همراه یارانی از اسپانیا، ترکمنستان و روسیه به ایران آمد.

ایوان دانیلیانس، دیمیتری کیریچنکو، کارلوس گونزالس و ادوارد کوندخوف دستیاران مورد نظر بردیف در کادرفنی تراکتورسازی هستند.

لازم به ذکر است کارلوس گونزالس هفته آینده به تبریز سفر خواهد کرد.

* ایوان دانیلیانتز، مربی 69 ساله ترکمنستانی با ملیت اتریش و مولداوی، تجربه زیادی در زمینه مربیگری دارد. بنابراین تجربه سرمربیگری در تیم های ملی مولداوی، شریف مولداوی، روستوف و دستیار در تیم هایی مانند روبین کازان و گیرات قزاقستان را دارد. این مربی مدتی هدایت آکادمی باشگاه روبین کازان را بر عهده داشت و نقش بسزایی در معرفی بازیکنان جوان به سطح اول فوتبال روسیه داشت.

اوج عملکرد دانیلیانس به فصل 2016-2017 برمی گردد، او علاوه بر کسب نتایج درخشان با روستوف در لیگ روسیه، موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی تاریخی 3-2 مقابل بایرن مونیخ به دست آورد و اسپارتا براگ را با گل های زیادی شکست دهد. و تساوی مقابل منچستریونایتد و آیندهوون، در لیگ اروپا به دست آورد و مقابل اتلتیکو مادرید عملکرد شایسته و جذابی داشت.

این مربی با هدایت روستوف مقابل روس‌های بزرگ نتایج درخشانی کسب کرده بود. بنابراین شکست تیم های روبین کازان، زسکا مسکو، اسپارتاک مسکو و تساوی مقابل زنیت با هدایت دانیلیانس رقم خورد.

* دیمیتری کریچنکو مربی 45 ساله روسیه است که به عنوان سرمربی در اوفا، مربی موقت در روستوف و کمک مربی در قزاقستان، اوفا و روستوف کار کرده است.

کارلوس گونزالس 49 ساله است و در بارسلون اسپانیا به دنیا آمده است. در سال 2008 کار خود را به عنوان مربی بدنساز در رئال مادرید آغاز کرد.

گونزالس در دوران مربیگری خود در پست های مختلفی با رئال سوسیداد، نیوکاسل یونایتد، تیم ملی بحرین، اف سی شریف مولداوی، الاهلی امارات، العین امارات، اطلس مکزیک، بی جی پاتوم یونایتد تایلند و عراق ایر حضور داشته است. زور.

گونزالس سابقه همکاری با مربیان مشهوری چون خوزه مورینیو، مانوئل پلگرینی، دوگان راموس، برند شوستر، زلاتکو دالیچ و زوران مامیچ را دارد.

*ادوارد کندخوف نیز به عنوان مربی توانبخشی در کادرفنی بردیف حضور خواهد داشت.


تغییر برنامه سفر کارکنان تراکتورسازی به تبریز/بردیف و یارانشان وارد تبریز شدند

قربان بردف سرمربی تراکتورسازی ترکمنستان به همراه دستیارانش عصر امروز (یکشنبه 21 تیرماه) با هواپیمای ATA از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی وارد تبریز شد.

طبق برنامه قرار بود بردیف و دستیارانش فردا راهی تبریز شوند اما با توجه به درخواست و تاکید این سرمربی امشب به تبریز سفر کردند.

بردیف و دستیارانش به محض ورود به تبریز مورد استقبال مدیران باشگاه قرار گرفتند.

گفتنی است بردیف و یارانش صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید