استقلال با سرمربی سابق رئال مادرید قطع رابطه کرد

خوان رامون لوپز کارو پس از ورود به تهران روز گذشته در جلسه ای با سرپرست باشگاه استقلال شرکت کرد تا دو طرف نقطه نظرات خود را بیان کنند.

باشگاه استقلال اما قبل از اینکه مذاکرات طرفین به عقد قرارداد نزدیک شود، به طرز عجیبی در نیمه دوم نشست خبری درباره این گزینه سرمربی برگزار کرد. سرمربی اسپانیایی در ادامه با حضور در کمپ شادروان حجازی از محل تمرین استقلال دیدن کرد.

به این ترتیب سفر کوتاه سرمربی سابق رئال به تهران به پایان رسید و او فردا کشورمان را ترک خواهد کرد.

این در حالی است که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال هنوز با این گزینه برای سرمربیگری دیدار نکرده اند و اگر قرار باشد او به عنوان گزینه نهایی انتخاب و معرفی شود، به نظر می رسد این اتفاق بدون نظر فنی رخ داده است. 7- آنها پیشکسوتان آبی ها. البته این رویداد ممکن است پیام دیگری نیز داشته باشد. که؛ خروج لوپز از ایران ممکن است برگشت ناپذیر باشد. از آنجایی که در هر صورت لوپز یک تازه وارد به فوتبال ایران محسوب می شود و برخلاف گزینه های ایرانی، کمیته فنی باشگاه کوچکترین اطلاعی از افکار، ایده ها و دیدگاه های او ندارد. به همین دلیل بدون شک باید برنامه ها و اهداف آن مورد بازنگری فنی قرار گیرد تا همکاری جدی آغاز شود.

با توجه به اینکه ترکیب نهایی آبی ها تا پایان روز شنبه (7 خرداد) مشخص می شود، باید منتظر ماند و دید تصمیمات باشگاه استقلال در انتخاب سرمربی جدید چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید