سرمربی رئال مادرید از سیتی فاش کرد

سرمربی رئال مادرید از سیتی فاش کرد

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 مقابل این تیم به پیروزی برسد.
رئال مادرید هم اکنون با سه امتیاز این دیدار و با شکست مقابل بارسلونا که با اختلاف 15 امتیازی نزدیک ترین پیرو این تیم بود، در آستانه کسب عنوان قهرمانی لالیگا قرار دارد.
آنچلوتی پس از بازی به خبرنگاران گفت: همه بازیکنان آنچه از آنها خواسته شد انجام دادند و من از عملکرد امشب تیمم بسیار راضی هستم. فکر نمی کنم چه زمانی بتوانیم قهرمان لیگ شویم، زیرا هدف بعدی ما نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و باید مطمئن شویم که در این دیدار قدرتمند هستیم. بعد از بازی سیتی، اتفاقاتی که ممکن است در لیگ بیفتد را تحلیل خواهیم کرد.

سرمربی ایتالیایی بر اهمیت دیدار مقابل سیتی برای تیمش تاکید کرد و گفت: تمام تمرکز ما روی آماده شدن مناسب برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. بعد فکر می کنم اگر اسپانیول را شکست دهیم چه اتفاقی می افتد. ما فقط روی لیگ قهرمانان تمرکز کردیم و در شرایط خوبی هستیم. ما انگیزه بالایی داریم و همه به این تیم متعهد هستند.»
وی در پاسخ به سوالی درباره غیبت بازیکنان کلیدی و استفاده از سیستم چرخشی مقابل اوساسونا، افزود: آنهایی که آمادگی 100 درصدی نداشتند در زمین حضور نداشتند از جمله مودریچ، کروس و کارواخال. آنهایی که بازی کردند در شرایط خوبی بودند.
وی با اشاره به مصدومیت نگران کننده دیوید آلابا قبل از بازی با سیتی گفت: مصدومیت آلابا چندان جدی به نظر نمی رسد. او در ناحیه عضله احساس درد می کرد و کمی آزاردهنده بود. “ما تصمیم گرفته ایم که هیچ ریسکی نکنیم.
کارلتو در مورد دو پنالتی از دست رفته بنزما گفت: اگر یک پنالتی دیگر به ما اعلام می شد، او همچنان پشت توپ بود. فقط بازیکنی می بازد که شجاعت کافی برای ایستادن پشت او را داشته باشد. او عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمین داشت و واقعاً در تیم بود.»

دیدگاهتان را بنویسید