زلزله رئال مادرید پس از شکست باورنکردنی و سنگین از سیتی

زلزله رئال مادرید پس از شکست باورنکردنی و سنگین از سیتی

رئال مادرید شب گذشته مقابل منچسترسیتی چهار گل خورد تا یکی از سنگین ترین شکست های خود در لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی که در بازی رفت توانستند ستاره های حریف را مهار کنند و بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند، در این دیدار عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و در بازی رفت کیلومترها با رئال فاصله داشتند. ستارگان بزرگ رئال مانند کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در حد استانداردهای خود عمل نکردند و بسیاری از هواداران این تیم پس از پایان بازی از آنها انتقاد کردند.

جوزپ پدرول، روزنامه نگار و مجری معروف اسپانیایی پس از پایان این دیدار اظهار داشت که مطبوعات از عملکرد بازیکنانش به شدت عصبانی و ناراحت بودند و حتی حاضر به صحبت با بازیکنانش نشدند.

حالا بعد از تایید ادعای پدرول، اونداسرو اعلام کرد که بیشتر عصبانیت و ناراحتی رئیس باشگاه رئال مادرید متوجه ستاره های بزرگ و باتجربه این تیم بود که نتوانستند در مدیریت این دیدار و این شرایط به کادر فنی کمک کنند. آنها همچنین ادعای جالبی داشتند مبنی بر اینکه ممکن است توافقاتی که برای تمدید قرارداد برخی از این بازیکنان صورت گرفته به حالت تعلیق درآید و شرایط امضای قرارداد جدید آنها پس از پایان فصل جاری مجددا بررسی شود.

این در حالی است که قرارداد بازیکنانی مانند مودریچ، بنزما، کروس و آسنسیو در تابستان 2023 به پایان می رسد و برخی از آنها ممکن است دیگر برای رئال بازی نکنند که شوک بزرگی برای این تیم خواهد بود.

مدیران رئال مادرید معتقدند بازیکنان این تیم در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به گونه ای بازی کردند که انگار شور و اشتیاق نداشتند، حتی یک دوئل هم برای پیروزی تلاش نکردند و برخی از بازیکنان بزرگ این تیم بودند. حتی قادر به کنترل توپ معمولی نیست.

این موضوع خشم این باشگاه را برانگیخته و می تواند حواشی زیادی برای اعضای فعلی این تیم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید