انتخاب اول استقلال همچنان سرمربی سابق رئال مادرید ایرانی به ایران سفر می کند؟

انتخاب اول استقلال همچنان سرمربی سابق رئال مادرید ایرانی به ایران سفر می کند؟

منابع خبری مطلع مدعی شده اند که سفر خوان رامون لوپز کارو به تهران بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و سرمربی بعدی استقلال 100 درصد ایرانی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال چند روز پیش دو بازیکن استقلال، دو بازیکن خارجی به نام های ساکت الهامی و محمد ربیعی را به عنوان گزینه های نهایی نیمکت آبی ها معرفی کرد و کاپیتان های سابق استقلال (رحمتی و نکونام) را به همراه الهامی و ربیعی در میان گزینه های نهایی استقلال.

بوردین ایتالیایی و لوپز کارو اسپانیایی بعدا به عنوان گزینه های خارجی استقلال مطرح شدند و حالا منابع خبری می گویند که لوپز کارو با هزینه شخصی و از طریق ناطان قبادی به تهران سفر خواهد کرد، اما طبق دستورالعملی که استقلال و پرسپولیس را منع کرده بود، وارد عمل نشوند. قراردادهای دلاری و ارزی ممنوع با مربی خارجی این سفر جنبه مانور دارد و سرمربی بعدی استقلال ایرانی است.

بر اساس آخرین اخبار باشگاه استقلال، جواد نکونام به عنوان گزینه شماره یک ایرانی آبی ها به حساب می آید و در صورت کسب مجوز، شانس حضورش روی نیمکت استقلال بیشتر از سایر گزینه هاست.

با وجود اینکه رضا عنایتی و علیرضا منصوریان به لیست نامزدهای استقلال اضافه شدند اما در لیست اصلی استقلال همان سه گزینه قبلی به اضافه یک گزینه جدید وجود دارد.

در لیست اولیه مهدی رحمتی و جواد نکونام به همراه ساکت الهامی و محمد ربیعی گزینه های استقلال بودند. این گزینه مهدی پاشازاده است که دیروز به عضویت کمیته فنی استقلال درآمد.

برخی از مدیران استقلال احساس می کنند که اگر جواد نکونام نتواند مجوز بگیرد، مهدی پاشازاده بهترین گزینه برای استقلال محسوب می شود، اما مدیران دیگری نیز در این گروه هستند که فکر می کنند مهدی پاشازاده به عنوان بازیکن تعویضی یا مدیر ورزشی یک باشگاه و استقلال بهتر است. سرمربی یکی از ساکت الهامی و محمد ربیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید