قلم قرمز بردیف به لیست تراکتورسازی راه پیدا کرد


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888371

سرمربی تراکتورسازی خطاب به بازیکنانش اعلام کرد که در روزهای آینده چند نام را از لیست حذف خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، پس از اردوی ترکیه و استراحت دو روزه، تراکتورسازی مارینات از روز گذشته مجدداً در تبریز آغاز شد و قرمزها باید تا فردا در دو نوبت صبح و عصر به صورت فشرده تمرین کنند و روز عاشورا را برای شاگردانش جشن بگیرند. تعطیلات.

اولین تمرین تراکتوری ها متاثر از اخبار فضای مجازی و رسانه های حامی این تیم بود که چند روزی خبر خط خوردن چند نفر از لیست قرمز را منتشر کردند. اما نکته مهم این است که به نظر می رسد این خبر تلفنی رسمی شده و از دهان قربان بردف به گوش بازیکنان تیمش رسیده است.

به نظر می رسد بردیف قبل از شروع تمرین بازیکنان را دور خود جمع کرد و با توضیحاتی اطمینان بخش اعلام کرد در روزهای آینده اسامی چند نفری را که از تیم محبوب جدا می شوند را اعلام خواهد کرد.

طبق شنیده ها، سرمربی ترکمن ها قطعا نام سه نفر را از لیست حذف می کند که البته می توان نفر چهارم را نیز به این جمع اضافه کرد. دو نفر از این مردان محمدرضا خانزاده و مرتضی خراسانی، پیش از آمدن بردیف که با مصدومیت هم دست و پنجه نرم می کند، گفته می شد دو خرید ابتدایی تی تی بودند.

تراکتوری ها نیز فعالانه به دنبال دروازه بان دوم برای تیم خود هستند و در صورت توافق و خرید دستیار جدید در آن پست، یک دروازه بان از چهار دروازه بان فعلی پارسورس نیز حذف می شود. لازم به ذکر است تمرین امروز تراکتورسازی با حضور همه مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید