تغییری که کار نمی کند. بردیف و چالش خط دفاع تراکتورسازی


ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: 08/01/1401
کد خبر: 1905381

سرمربی تراکتورسازی با چالش انتخاب مدافعان دیدار آتی تیمش مقابل ملوان مواجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، غیبت سید محمد حسینی مدافع میانی تراکتورسازی مقابل سپاهان عجیب و غیرمنتظره بود، جایی که انتظار می رفت این بازیکن پس از اتمام محرومیت خود به ترکیب اصلی سرخ ها بازگردد، اما همانطور که باردیف اعتراف می کند بازی را به خوبی تماشا کرده است. تیم از روی نیمکت

حسینی که به دلیل محرومیت در بازی با نفت مسجد سلیمان غایب بود برای بازی با سپاهان به لیست تیمش بازگشت اما کادر فنی تراکتور ترجیح داد دوباره از آرش کادری به جای این بازیکن استفاده کند.متزتزل و ضعف تبدیل شد. پاشنه آشیل این تیم

تراکتور در 2 بازی مقابل زردپوشان مسجد سلیمان و اصفهان 6 گل به ثمر رساند تا غیبت یار گچسارانی در خط دفاع کاملا احساس شود. این در حالی است که پیش از این تیم بردیف با ترکیب دفاعی هادی محمدی، حجت حقوردی و سیدمحمد حسینی در 5 بازی تنها یک گل دریافت کردند و به انسجام خوبی دست یافتند.

باید دید پس از این عملکرد ضعیف، قربان بردیف در آخرین بازی تراکتورسازی پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل برپایی اردوی تیم ملی برای جام جهانی، ترکیب دفاعی تیمش را مقابل ملوان دو محمدی انتخاب خواهد کرد و هاکوردی با حسینی را ترجیح می دهید یا قادری؟

ناگفته نماند تراکتوری ها در دیدار با ملوان “محمدرضا اخباری” مدافع ملی پوش خود را در اختیار ندارند و از این رو بردیف برای پوشش و ترمیم نقاط ضعف تیمش در این دیدار با چالش جدی مواجه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید