برزیل مستحق این برد بود/ باید در آینده به سطح بالاتری برسیم


ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895728

نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی جهان یک رویداد غیرعادی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مسابقه بسیار سختی داشتیم و امیدوارم در آینده با کار بیشتر والیبال ما به شرایط ایده آل تری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز عطایی پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مردان گفت: بازی بسیار سختی بود و با توجه به اینکه در مرحله حذفی قرار داشتیم، هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند. برنده.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بازیکنان ایران در ست اول تا حدودی تحت تاثیر حساسیت این دیدار قرار گرفتند و شروع چندان خوبی نداشتند اما در ست های دوم و سوم عملکرد قابل قبول تری داشتند. با این حال حریف ما تیمی مثل برزیل با سابقه درخشان بود که با قدرت بازی کرد و از نقاط ضعف ما برای کسب امتیاز استفاده کرد. ما گاهی در حمله و دفاع خوب بازی نکردیم، اما برزیل خوب بازی کرد و شایسته این برد بود.

عطایی اضافه کرد: شکست خوردیم و تاریخ جام جهانی برای ما تمام شد اما مدل برگزاری مسابقات مورد اعتراض بسیاری از تیم ها و مربیان قرار گرفت. ژاپن، صربستان و ایران حذف شدند، اتفاقی که ممکن بود برای آمریکا یا فرانسه بیفتد. در گروه ما تیم سوم با توجه به الگوی رده بندی تیم ها از 1 تا 16 به آسان ترین حریف شکست خورد. اگر بخواهیم بین تیم هایی که بازی کرده ایم یکی را انتخاب کنیم، احتمالا صربستان را انتخاب می کنیم.

سرمربی تیم ملی نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی جهان را یک اتفاق غیرعادی توصیف کرد و گفت: تاثیر نامطلوبی بر روند مسابقات داشت. آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی دوباره به مصاف لهستان رفت، تیمی که در گروه مقدماتی حضور داشت و با دو باخت مقابل همین تیم توانست از دور رقابت ها حذف شود. این نشان می دهد که برنامه این مسابقات چندان دقیق و کارشناسی نشده است. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود. مسابقه بسیار سختی داشتیم و امیدوارم در آینده والیبال ما با کار بیشتر به شرایط ایده آل تری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید