منشی: سه سال طول می کشد تا به سطح اول جهان برسیم

به نقل از فدراسیون کشتی ، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: دو روز دیگر تیم ملی کشتی بزرگسالان عازم اسلو محل برگزاری مسابقات جهانی می شود و چند روز بعد تیم فرانسه ما. برای شرکت در این مسابقات به نروژ می رود. “خواهد بود.

چشم انداز ما شرکت در بازی های المپیک جهانی 2024 پاریس است

وی گفت: چشم انداز و چشم انداز ما برای حضور کشتی گیران در جام جهانی نروژ در پاریس ، پاریس است. اعضای تیم ملی کشورمان زیر 20 سال سن دارند.

من دو سال پیش گفتم کشتی ما پشت روسیه و آمریکا است

رئیس فدراسیون کشتی در مورد سطح کشتی ایران و نتایج احتمالی تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی نروژ گفت: حداقل 3 سال زمان و کار لازم است تا از نظر فنی به سطح اول جهان برسیم و این من می گویم که ساخت و ساز در یک سال انجام نشده است.

ماه آینده قصد داریم تیم های زیر 23 سال را به جام جهانی صربستان اعزام کنیم

منشی شرایط تیم امید را تشریح کرد: مرحله انتخابی در کشتی آزاد انجام شده و مرحله دیگری اواسط مهرماه برگزار می شود. در حالی که اردوهای تیم های زیر 23 سال در حال برگزاری است ، ما میزبان تیم های کشتی آزاد و فرنگی نیروهای مسلح هستیم و کمتر از دو ماه دیگر ایران میزبان این مسابقات است.

اگر در مسابقات بازی نکنیم ، المپیک را از دست می دهیم

رئیس فدراسیون کشتی با توجه به اهمیت اعزام کشتی گیران به مسابقات بین المللی به منظور کسب تجربه لازم و آمادگی برای مسابقات بزرگ ، اظهار داشت: کشتی گیران ما باید به مسابقات بین المللی اعزام شوند و حریفان آنها نیز دارای تنش باشند و اگر آنها می بازند ، باید در این مسابقات شکست بخورند ، و اگر شکست نخورند ، قطعاً در مسابقات جهانی و المپیک می بازند. البته هزینه های حمل و نقل بسیار زیاد است و برای مثال بلیط هواپیمای هر فرد برای جام خرس در بلاروس نزدیک به 32 میلیون تن بود.

بودجه اختصاص داده شده به کشتی عادلانه نیست

این دبیر با بیان ظرفیت بالای کشتی در ورزش کشور گفت: کشتی رشته ای است که فدراسیون های ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی باید هزینه شرکت و اسکان را بپردازند ، ما 100 هزار یورو برای ثبت نام پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: کشتی منبع درآمد نیست و مانند فوتبال یا برخی رشته ها نیست که همه بتوانند از آن بهره مند شوند.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: وقتی بیش از 60 درصد مدال های المپیک به رقابت پرداختند ، بودجه ای که توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ارائه شده بود متناسب با این توانایی بود؟

وی افزود: در حالی که بیشتر جوایز ورزشی کشور از این مبارزه است ، اما هزینه های آن بسیار زیاد است و تنها 5 درصد بودجه ما توسط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تأمین می شود.

منشی گفت: “حرفهای من را اشتباه تفسیر نکنید ، من نمی گویم به ورزش های دیگر توجه نکنید. به هر حال وظیفه سیستم ورزشی است که به همه رشته ها و فدراسیون ها توجه کند ، اما نظر باید منصفانه باشد. کسب مدال و تجلیل از هر رشته. ”

ما به دنبال سند همکاری با فدراسیون های کشتی کشورهای دیگر هستیم

رئیس فدراسیون کشتی در پایان در مورد دیدار با سفیر نروژ گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و در این جلسه به دنبال راه هایی برای ارتباط با جامعه کشتی نروژ بودیم و با نروژی جلسه ای خواهیم داشت. نمایندگان کشتی ”

وی افزود: ما قصد داریم سند همکاری با فدراسیون های مطرح جهان در مبارزه برای توسعه کشتی را امضا کنیم و امیدوارم در آینده به این هدف برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید