موقعیت های زیادی نداشتیم اما مستحق برد بودیم / داور باید در یک صحنه 2 پنالتی می داد!


ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919890

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک پنالتی نداشتیم، دو پنالتی داشتیم که یکی از مهدی کایدی و دیگری آرمان رمضانی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در 15 دقیقه نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، رفتار خوبی داشتیم و سخت بازی کردیم اما در 30 دقیقه آخر در آن نیمه کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم. توپ های دوم را از دست می دادیم و به نظر می رسید که اعتماد به نفس نداشتیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم که آرام باشند و به خودشان ایمان داشته باشند. ما تاکنون بازی های باکیفیتی انجام داده ایم. ما باید تحرک خود را افزایش می دادیم.

وی در ادامه گفت: می دانستیم حریف خوب بازی می کند و جنگنده است. زمین چمن هم سرعت بازی را متوقف کرد و برای تیم هایی که سریع بازی می کنند این چمن خوب نیست. برخی چیزها را در بازی تنظیم کردم تا از فضاهای باز بهتر استفاده کنم، اما موقعیت های زیادی خلق نکردیم. اگرچه موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم، اما با شایستگی برنده شدیم. حریف سعی کرد از اشتباهات ما استفاده کند و گل بزند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تحریکات او روی نیمکت چقدر روی داور تاثیر گذاشت تا استقلال پیروز شود، گفت: من چیزی ندیدم که نیمکت ما انجام داد. یک پنالتی نداشتیم، دو پنالتی داشتیم، یکی از مهدی کایدی و دیگری توسط آرمان رمضانی. من سه بازیکن را برای بازی بعدی از دست دادم و آن هم با یک خطا بود. چیزی که من دیدم این بود

ساپینتو در خصوص بازی خوب صنعت نفت تصریح کرد: بازیکنان نفت شجاعت و روحیه بالایی دارند. آنها جرات داشتند اما آنقدر خوب توپ را کنترل نکردند که مستحق برد باشند. نفتی خوب می جنگد و هر بازی برای ما سخت است. باید از موقعیت ها استفاده کنیم و گل بزنیم.

وی در مواجهه با این سوال خبرنگار که تیمش شانسی برای گلزنی ندارد و با شانس نفت را شکست داد، گفت: این نظر شماست. پنالتی گرفتیم جریمه؛ این یک پنالتی است. پنالتی اول باید برای مهدی کایدی گرفته می شد اما به نظر شما احترام می گذارم.

ساپینتو با بیان اینکه سه بازیکن خود را به دلیل بازی خوب صنعت نفت و اشتباهات بازیکنان تیمش از دست داد، گفت: بازیکنان تیم نفت واقعا شجاع هستند. روحیه جنگندگی بالایی دارند. آنها معتقد بودند که می توانند کاری علیه تیم ما انجام دهند. از اشتباه دفاعمان استفاده کنیم و با توپ کارهای خوبی انجام دهیم تا مستحق برد باشیم. آنها خوب جنگیدند و شجاع بودند. بازی بسیار سختی برای ما بود اما همانطور که گفتم هر بازی سخت است. برای گلزنی باید از موقعیت ها استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید