داور بازی حریف را تغییر داد/ با دو مهاجم بازی کردیم اما از موقعیت های 2-3 استفاده نکردیم.

ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789518

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در چنین مسابقاتی کمبود بازیکن وجود دارد اما اگر از آنها استفاده می کردیم برنده می شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری پس از دربی 97 گفت: ابتدا از خبرنگاران به دلیل عدم حضور در نشست خبری دیروز به دلیل بیماری عذرخواهی می کنم. چند روزی زیر سرم بودم و مربیان را به کنفرانس فرستادیم. البته کار چند خبرگزاری که نشست خبری را تحریم کردند، زننده و بی احترامی به باشگاه بزرگ پرسپولیس بود. من تا جایی که می توانستم به حضور در نشست های خبری احترام گذاشتم اما برخی رسانه ها دیروز خوب عمل نکردند.

وی افزود: یک بازی را به صورت زنده دیدیم و بیشتر بازی در اختیار پرسپولیس بود. موقعیت های خوبی داشتیم و توانستیم به استقلال برسیم. حتی در نیمه دوم هم موقعیت های خوبی در زمین حریف داشتیم. در چند صحنه اتفاقاتی افتاد که داور روند بازی حریف را تغییر داد. در یک صحنه باید کارت را به چشم نشان می داد اما برعکس به من و آلیشیا کارت زرد نشان داد که روند بازی را تغییر داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مجموع بازی سختی برای داور بود. داوران خوب انتخاب شدند اما همین چند صحنه فشار را از روی حریف دور کرد. در مجموع بازی خوب بود و بازیکنان ما ریتم مسابقه را کنترل کردند و توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم اما متاسفانه از 2-3 موقعیت خوب استفاده نشد. از بازیکنانم تشکر می کنم و برای بازی بعدی آماده خواهیم بود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در این دیدار با یک مهاجم بازی کرد، گفت: با دو مهاجم بازی کردیم و هافبک های ما به خط حمله اضافه شدند. نکته مهم این بود که بازی را در دست بگیریم و با اضافه شدن آلیشیا به خط هافبک، حفظ توپ بیشتر شد. در چنین بازی هایی بازیکنان توانایی های محدودی دارند اما اگر از آنها استفاده می کردیم برنده می شدیم.

وی در خصوص وعده هایی که در سایت باشگاه پرسپولیس برای کمک مالی به این تیم داده شده و واکنش آن، گفت: همه می دانند که چقدر مشکلات داشتیم و داریم. صدری البته خیلی زحمت کشید و امروز 15 درصد مطالبات بازیکنان را داد. کار در پرسپولیس چه در مربیگری و چه در مدیریت خیلی سخت است اما شاید کافی نبوده باشد. شاید جایی برای این بحث ها نباشد، اما تا جایی که امکان دارد موضوعات را برجسته می کنم. باید سعی کنیم بازیکنان را از نظر روحی و جسمی آماده کنیم که کار بسیار سختی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید