نویدکیا: عالی نبودیم اما امتیاز گرفتیم/ پلیس: از فرصت ها استفاده نکردیم


ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813522

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و فجر پس از دیدار خود به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر سپاهان مقابل فجر سپاسی گفت: می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. بازی با فجر سخت است چون ساختار دفاعی خوبی دارند و سعی می کنند فضاها را کوچک کنند و اجازه بازی را ندهند. سعی کردیم موقعیت ایجاد کنیم اما فجر در ضربات ایستگاهی هم موقعیت خوبی داشت.
وی ادامه داد: از نظر مالکیت شرایط خوبی داشتیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم، عالی نبودیم چون بچه ها تحت فشار بودند و تلاش می کردند تا در مسابقه پیروز شوند و تیم را در جدول قرار دهند.
سرمربی سپاهان گفت: باید از فضای بیشتری استفاده می کردیم اما خیلی خوب کار نکردیم و در ادامه بازی فجر با تعویض های خود حمله کرد و موقعیت گلی داشت که می شد بخوریم.
نویدکی ادامه داد: همانطور که گفتم این مسابقه غیرعادی نبود اما با این شرایط نتیجه خوبی گرفتیم و شرایطمان در جدول بهتر شده است.
خبرنگاری می خواست در مورد دستیاران نویدکیا بپرسد که اجازه ندادند اما خود نوید کیا در نهایت گفت: لازم نیست در مورد دستیارانم صحبت کنم.

اداره پلیس: ما از فرصت ها استفاده نکردیم

علی عسگر کلانتری پس از شکست دو بر صفر فجر مقابل سپاهان گفت: همیشه به همه تیم ها احترام گذاشته ام و این برد را به سپاهان تبریک می گویم. راستش را بخواهید از نظر بازی، حفره هایی که می دانستیم خطرناک است، تیم ما خوب بسته شده بود. موقعیت‌هایی داشتیم، اما گل نزدیم. ضربات ایستگاهی و کرنر سپاهان خطرناک بود و به اشتباه به گل رسیدیم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت جابجایی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم و سپاهان بهتر از آن استفاده کرد و پیروز شد اما اشتباهی که در دقیقه 75 رخ داد و به گل رسیدیم درست نبود. تیم ما مورد حمله قرار گرفت و اگر خطا نبود ظلم بزرگی به تیم مظلوم ما بود. یک نمونه از این اتفاق در بازی رخ داد. من همیشه به داوران احترام گذاشته ام و امیدوارم عدالت رعایت شده باشد.
سرمربی فجسپاسی گفت: اینکه دو گل زدیم به معنای ضعیف بودن ما نیست، بچه های ما خوب بازی کردند اما در کل به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید