از فرصت های خود برای گلزنی بیشتر استفاده نکردیم

ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802819

سرمربیان نفت مسجد سلیمان و پیکان پس از دیدار هفته شانزدهم که با پیروزی پیکان به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی با پیکان گفت: لازم نیست به بازیکنانم بگویم که با تمام وجود بازی کردند. از قبل شرایط برای نفت مسجدسلیمان فراهم بود و نیاز به کار بیشتری داریم.

وی افزود: بازیکنانم از نظر روحی و روانی مشکل دارند و با توجه به اینکه در 15 بازی قبلی به نتایج مطلوب دست نیافته اند، جو روحی بدی برای آنها ایجاد شده است و باید تلاش کنیم این جو را از بین ببریم.

وی ادامه داد: شاید همین عوامل باعث شد بازیکنانم با کمی ترس، وحشت و استرس وارد زمین شوند. شاید آنها فکر می کردند که اگر امروز شکست بخورند چه اتفاقی می افتد. همین مشکلات باعث شد خیلی راحت گل اول را بزنیم و متاسفانه خیلی سریع به گل دوم رسیدیم. در صحبت هایی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنانم به خود آمدند و خیلی سریع یکی از گل ها را جبران کردند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: با موقعیت هایی که ایجاد کردیم می توانستیم گل بعدی را بزنیم اما پیکان در آن طرف موقعیت داشت. دست های ما عموما خالی بود.

فکری افزود: وقتی در ابتدای فصل یک تیم را می بندم برای مربی بعدی راحت می شود. در شاهین بوشهر تیمی تشکیل دادیم که قهرمان لیگ قهرمانان شد و به لیگ برتر صعود کرد. تیمی که برای آلومینیوم اراک بسته بودیم با اضافه شدن یکی دو نفر به لیگ برتر صعود کرد. اما در نفت مسجد سلیمان واقعا دستمان خالی است. نمی دانم چگونه بعضی ها دور هم جمع می شوند و به انتخاب هایشان فکر می کنند. اگر امروز دستمان برای جایگزینی بازیکنان خسته بازتر بود و می توانستیم یکی دو تعویض انجام دهیم، شاید بازیکنان تازه وارد به نفت مسجد سلیمان کمک کنند تا بازی خود را بازگرداند.

وی گفت: از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود بازی کردند و با پکان جنگیدند تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم تعدادی بازیکن جذب کنیم و در این مدت با کار تاکتیکی و بدنی خود را برای مسابقات بعدی آماده کنیم تا تیم قدرتمندتر و بهتر به نظر برسد.

فکری درباره راهکارهای خود برای خروج تیم از شرایط فعلی گفت: هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم و برای این کار به مسجد سلیمان آمدیم. با توجه به وقفه نیم فصل امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی را در نقل و انتقالات جذب کنیم و با تغییر نفرات و تغییرات روحی در آینده قوی تر به نظر برسیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: من هم این برد را به تیم پیکان تبریک می گویم و به بازیکنان این تیم خسته نباشید می گویم.

حسینی: از موقعیت های خود برای زدن گل های بیشتر استفاده نکردیم

سید معتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش از نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوب و عادلانه ای بود. هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند. خیلی به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و خدا را شکر به این مهم دست یافتیم.

وی در ادامه به شرایط متفاوت بازی در نیمه دوم اشاره و خاطرنشان کرد: نتیجه 2 بر صفر امتیاز خطرناکی بود. با وجود همه توصیه هایی که بین دو نیمه به بازیکنان داشتیم، در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل رسیدیم. با تغییر نتیجه و کاهش اختلافات، اوضاع کمی سخت تر شد. البته در موقعیت هایی که برایمان فراهم شد می توانستیم گل بزنیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم. اما در چنین مواقعی استرس بر بازیکنان غلبه می کند. فکر نمی کنم به حریف فرصت دادیم و خدا را شکر آن سه امتیاز خوب را گرفتیم.

سرمربی پیکان درباره رقیب امروز تیمش نیز گفت: امیدوارم و مطمئنم تیم خوب نفت مسجدسلیمان با توجه به حمایت مردم و هوادارانش بتواند بعد از تعطیلات به روند خوب خود بازگردد و موفق باشد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید