ما 3 امتیاز مهم گرفتیم. باید بجنگیم و پیروز شویم/ دروازه یک تیم نباید به این راحتی باز شود

ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797673

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 3 امتیاز مهم را کسب کردیم; ما باید بجنگیم و پیروز شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهارمین پیروزی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم و به نتیجه مطلوب رسیدیم. مسابقه سختی بود زیرا تراکتور تراکتور با نتایجی که به دست آورد، انگیزه زیادی برای جبران داشت و انرژی زیادی برای هل دادن به ما و کسب امتیاز گذاشت.

وی با بیان اینکه سرخپوشان بازی را خیلی خوب شروع کردند، گفت: در جریان بازی غافلگیر شدیم. حریف خیلی خوب توپ را گرفت و به گل رسید. تراکتور تیم قابل احترام بود و نمی توانستیم این تیم را دست کم بگیریم. ما حق این کار را نداشتیم و برای دقایقی از بازی از تمرکز خارج شده بودیم. بازیکنان پرسپولیس خوب بازی کردند. به خصوص در نیمه دوم که آنها با انگیزه ظاهر شدند و ما فعال تر بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش در 45 دقیقه دوم گفت: در این نیمه بیشتر توپ را شروع کردیم، از فضاها به خوبی استفاده کردیم، موقعیت های خوبی داشتیم و گل زدیم. ذهنیت بازیکنان برای پیروزی در این دیدار بسیار قوی بود و تلاش زیادی برای گرفتن این 3 امتیاز داشتند. بازی سختی بود و بازی آسانی را از دست ندادیم. با توجه به وضعیت جدول و اینکه باید بجنگیم و قهرمان شویم، سه امتیاز مهم را به دست آوردیم.

گل محمدی این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این برد را به هواداران تبریک می گویم و از بازیکنانم بابت انرژی فوق العاده شان تشکر می کنم. هم بازی دوستانه برای تماشاگران بود و هم سه امتیاز بازی را گرفتیم.

وی درباره اتحاد هنانوف گفت: او به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده و حداقل 15 روز فرصت دارد تا آماده شود.

سرمربی پرسپولیس درباره نحوه ارائه خط دفاعی این تیم گفت: هر تیمی که می خواهد موفق شود و قهرمان شود، همه اعضای این تیم باید کار دفاعی خوبی انجام دهند. وقتی می گویم دفاعی، منظورم فقط بازیکنان دفاعی نیست، منظورم دفاع تیمی است. ما نباید گل بزنیم و دروازه تیم هم نباید به این راحتی باز شود. با این حال مدافعان ما سخت کار می کنند.

گل محمدی با تاکید بر اهمیت دفاع تیمی خاطرنشان کرد: وقتی تیم شما گل می زند، نمی توانید همه آنها را مقصر بدانید. چون یک تیم گل زد. باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم و در این دیدار موقعیت های گل زیادی به تراکتورسازی ندادیم. حریف دو سه بار بیشتر به گل ما نرسید که شرایط تبدیل به گل شد. گلزنی چیزی است که دوست ندارم اتفاق بیفتد. خوبی این دیدار این بود که توانستیم گل تراکتورسازی را جبران کنیم و پیروز شویم.

وی در خصوص وضعیت مطالبات محمد انصاری و خیریه وی گفت: نمی دانم در این باره چه بگویم و صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس راحتتر به این سوالات پاسخ می دهد. از قرارداد با انصاری اطلاع چندانی ندارم. همه ما از حسنات او خرسندیم و خواهان رفع مشکلات موجود هستیم. اما من نمی دانم موضوع در چه مرحله ای است و چه صحبت هایی صورت گرفته است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر پنالتی سرخپوشان وجود دارد، گفت: مهدی ترابی اولین و آخرین پنالتی ماست و در زمان حضور در زمین پنالتی ها را انجام می دهد. او پنالتی های کلیدی ما را متوجه شد و پنالتی ما تغییر نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید