نماینده مجلس: اوضاع مثل کشور متروکه است/ اگر به خیابان برویم به راحتی متوجه می شویم که حال دل مردم چگونه است.

نماینده مجلس: اوضاع مثل کشور متروکه است/ اگر به خیابان برویم به راحتی متوجه می شویم که حال دل مردم چگونه است.

عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد و بیل سوار می گوید: آقای رئیسی و عده ای در دولت می خواهند اوضاع را خوب جلوه دهند، این اصلا قابل قبول نیست چرا که کار باید با نتیجه مثبت و رضایت مردم همراه باشد. . حالا اگر به کف کوچه و بازار برویم، به راحتی متوجه می شویم که دلم چیست.

عباس جهانگیرزاده، نماینده پارس آباد در تحلیل وضعیت اقتصادی کشور و تغییرات رخ داده در بدنه دولت به رویداد۲۴ می گوید: سال گذشته پس از استعفای خجت الله عبدالمالکی وزیر کار، شاهد هیچ گونه کار عمده ای نبودیم. تغییرات در دولت این در حالی بود که انتقاد از نمایندگان تیم اقتصادی دولت و حتی افرادی که سفره هایشان چروک شده بود، چنین حرف هایی می زدند. اوضاع در حوزه خودرو و تنظیم بازار به قدری آشفته بود که بالاخره دومین استیضاح فاطمی امین وزیر اعلام شد و همه دیدند که مجلسی که گفته می شد از نظر سیاسی همسو با دولت است چگونه با رای زیاد وزیر را آزاد کرد.

جهانگیرزاده می گوید: قبل از اینکه مجلس وزیر صمت را آزاد کند، آقای رئیسی وزرای آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه را از تیم دولت برکنار کرد. اکنون سه وزارتخانه مهم کشور در این شرایط بحرانی بدون وزیر هستند. با نزدیک شدن به فصل امتحانات دانش آموزی یا بازار خودرو و عمدتا اقلام اساسی و تنظیم بازار حال و هوای خوبی ندارد و در کشاورزی فصل برداشت بسیاری از محصولات مهم است که چرا در معرفی افراد برای تصرف این وزارتخانه ها تاخیر وجود دارد. رو به آقای رئیسی می گویم شرایط طوری است که یک روز یک روز است و باید لحظه ها را گرامی داشت. دولت نیاز به کار دارد و سرپرست برای کار و برنامه ریزی بلند مدت اختیار چندانی ندارد.

نماینده پارس آباد می گوید: آقای رئیسی و عده ای در دولت می خواهند اوضاع را خوب جلوه دهند، این اصلا قابل قبول نیست زیرا کار باید با نتیجه مثبت و رضایت مردم همراه باشد. حالا اگر به کف کوچه و بازار برویم، به راحتی می توانیم بفهمیم که قلب من و مردم چیست. وضعیت حاکمیتی به گونه ای است که احساس می شود کشور رها شده است. نارضایتی مردم مشهود است و دولت باید بعد از 19 ماه شیوه کار خود را به طور جدی تغییر دهد. اگر در هفته ها و ماه های آینده دست دولت مانند گذشته باشد، قطعا مجلس از اهرمی برای استیضاح سایر وزرایی که کارشان انتقاد شده است استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید