دچکو متنوع ترین والیبالیست آرژانتین محسوب می شود/ کنترل او به ما کمک می کند تا پیروز شویم


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892773

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کنترل افکار دسیکو ستتر آرژانتین می تواند ما را در دیدار فردا به پیروزی برساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی درباره شرایط تیم والیبال ایران قبل از دیدار با آرژانتین در جام جهانی اظهار داشت: بدون شک اولین بازی جام جهانی برای هر تیمی سخت خواهد بود و ما هستیم. یک استثنا نیست، ما ایران نیستیم و آرژانتین بازی سختی مقابل هم خواهند داشت.

وی ادامه داد: شروع هر تورنمنتی برای تیم ها سخت است زیرا باید شرایط سختی را پشت سر بگذارند تا با فضای مسابقات آشنا شوند. امیدوارم با اطلاعات خوبی که از تیم آرژانتین در لیگ ملت ها و جام واگنر گرفتیم، بتوانیم بازی خوبی مقابل آنها انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت بازیکنان گفت: حال عمومی بازیکنان خوب است. مصدومیت های جزئی بود که مانع از بازی هیچ بازیکنی نشد. امیدوارم قبل از شروع مسابقات بهتر شویم و نتایج خوبی بگیریم.

عطایی با توجه به اینکه گفته می شد با توجه به بازی های دوستانه اخیر می توان از تیم برای شکست استفاده کرد، تصریح کرد: فلسفه دیدارهای تدارکاتی شناسایی و جمع آوری اطلاعات است. فکر می کنم فقط در کشور ما از زاویه دیگری به بازی های دوستانه نگاه می کنند. وقتی در یک بازی دوستانه شکست می‌خوریم، عده‌ای می‌گویند شکست سنگینی است و وقتی می‌بریم، عده‌ای از این عنوان به عنوان یک پیروزی باورنکردنی استفاده می‌کنند.

وی افزود: در بازی های دوستانه نه باخت سنگین داریم و نه برد شگفت انگیز. بازی های دوستانه هدفمند هستند و تمام تیم برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند. به عنوان مثال، لهستان اخیراً موفق شد در دو بازی دوستانه آرژانتین را با امتیازهای 3-0 و 4-0 شکست دهد، اما نتایج این دیدارها در سایر کشورها اهمیت چندانی ندارد و فقط در ایران به بازی های دوستانه از زاویه دیگری نگاه می شود. . امیدوارم از بازی های دوستانه درس های خوبی گرفته باشیم و در بهترین شرایط ممکن برای جام جهانی آماده شده باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره بازیکنان آرژانتین گفت: فکر می کنم بازیکنی که در تیم آرژانتین در سال های اخیر خودش را ثابت کرده دسیکو است. او متفاوت است و فکر می کنم کنترل افکار دچکو می تواند به ما کمک کند بازی فردا را ببریم.

بازیکنان میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد منانی نژاد، علی اصغر مقدار، امیرحسین تهته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمانش، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدرضا مواضع و محمدرضا مواضع از تیم ایران

هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی به عنوان سرمربی و اکبر محمدی (سرمربی)، علیرضا طلوکیان و احمد لاهوتی (مربی)، رضا نصیری (پزشک)، رضا کلی پور (درمانگر)، یاناس (مربی بدنساز) و حسین خوریانی بر عهده دارند. (آنالیزور) ) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها هستند.

دیدارهای مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران به میزبانی شهر لیوبلیانای اسلوونی برگزار می شود.

برنامه جام جهانی ایران به شرح زیر است:

شنبه 5 شهریور ساعت 20؛ ایران – آرژانتین

دوشنبه 7 شهریور ساعت 20؛ ایران – مصر

چهارشنبه 9 شهریور از ساعت 20. ایران – هلند

در پایان مرحله گروهی جام جهانی دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند و چهار تیم سوم از شش گروه که عملکرد بهتری داشته باشند راهی مرحله حذفی خواهند شد.

ادامه رقابت های جام جهانی والیبال 2022 شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی و در مجموع با برگزاری 52 مسابقه (گروهی و حذفی) برای تعیین قهرمان این رقابت ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید