متنوع ترین فروشگاه خودروی جهان توسط فیات را کشف کنید! (+عکس)

متنوع ترین فروشگاه خودروی جهان توسط فیات را کشف کنید!  (+عکس)

این فروشگاه یک کارمند فیات معروف به “نابغه محصول” دارد که می تواند به هر سوال مشتری پاسخ دهد…

عصر ایران – متاورس اخیرا به یکی از موضوعات داغ دنیای فناوری تبدیل شده است و هم اکنون اولین فروشگاه شرکت فیات با نام فروشگاه فیات متاورس در این فضای مجازی در دسترس است.

فروشگاه Fiat Metaverse با همکاری Touchcast و Microsoft توسعه یافته است و نوید خرید فوری، واقعی و بدون استرس را با کمک مشاور انسانی می دهد. این فروشگاه دارای یک کارمند فیات معروف به “نابغه محصول” است که می تواند به سوالات هر مشتری به صورت لحظه ای پاسخ دهد.

در شرایطی که متاورس معمولاً از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده می کند، مشتریان برای استفاده از فروشگاه فیات متاورس نیازی به هدست واقعیت مجازی یا سایر سخت افزارهای گران قیمت ندارند. این امر با استفاده از “Metaverse-as-a-Service” (Metaverse-as-a-Service) شرکت Touchcast که بر روی Microsoft Cloud ساخته شده است امکان پذیر شد.

در فروشگاه فیات متاورس، یکی از کارمندان شرکت از مشتری استقبال می کند و با او همکاری می کند تا نماهای 360 درجه خودرو را بررسی کند. یکی از کارمندان فیات همچنین به مشتری کمک می کند تا درباره فناوری خودرو، از جمله پاسخ به هر سؤالی در مورد خودروهای الکتریکی، شارژ مجدد و غیره، اطلاعات بیشتری کسب کند.

ه.

علاوه بر این، مشتریان می توانند نگاه دقیق تری به نحوه عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی و حالت های مختلف رانندگی و شارژ خودروی الکتریکی داشته باشند و همچنین با انتخاب رنگ، بدنه، طراحی داخلی و هر ویژگی دلخواه دیگری، خودرو را شخصی سازی کنند. برای تکمیل فرآیند، مشتریان می توانند تجربه رانندگی با فیات 500 لا پریما بوچلی را در کورس La Pista 500 شبیه سازی کنند.

در حال حاضر فیات 500 لا پریما جدید بوچلی تنها مدل موجود در فروشگاه فیات متاورس است اما طبق اعلام این شرکت تمامی مدل های سری 500 تا پایان سال جاری به این فروشگاه اضافه خواهند شد. در اوایل سال 2023، کل مجموعه فیات و محصولات آن در دسترس خواهد بود.

به گفته فیات، کارمند شرکت از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر و شنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در فروشگاه متاورس در دسترس است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین فروشنده فیزیکی فیات برای تست درایو، تجربه Metaversi خود را ادامه دهند.

فیات 500 لا پریما مجهز به موتور الکتریکی همراه با باتری 42 کیلووات ساعتی است. این موتور الکتریکی توانایی تولید 118 اسب بخار قدرت را دارد و به گفته فیات می تواند شتاب صفر تا 100 را در 9 ثانیه به خودرو برساند. حداکثر سرعت خودرو 150 کیلومتر بر ساعت است.

با استفاده از یک شارژر 85 کیلوواتی، باتری فیات 500 لا پریما می تواند در عرض 35 دقیقه تا 80 درصد شارژ شود. شارژ خودرو از طریق یک سوکت استاندارد خانگی نیز حدود 14 ساعت طول می کشد. فیات 500 لا پریما با شارژ کامل باتری 320 کیلومتر برد دارد.

فیات 500 لا پریما

دیدگاهتان را بنویسید