اسم فروشگاه رو چی بذاریم؟ نام مناسب برای فروشگاه لوازم جانبی چیست؟


ساعت: 23:32
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884662

در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی هایی که نام فروشگاه لوازم جانبی باید داشته باشد صحبت کنیم، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی دانید چگونه فروشگاه لوازم جانبی خود را نام ببرید و در انتخاب نام های مختلف دچار سردرگمی می شوید، با ما در فالو تماس بگیرید. این مقاله بسیار مفید است تا بتوانید نامی عالی و معنادار برای فروشگاه لوازم جانبی خود بگذارید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسم فروشگاه لوازم جانبی رو چی بذاریم؟ انتخاب یک نام مناسب و مناسب برای فروشگاهی که به راحتی در ذهن مخاطب ثبت شود، همیشه سخت است، اما اگر فروشگاه لوازم جانبی موبایل در ایران باشد، دشوارتر می شود.

معمولاً اگر به نام هایی که دیگران برای فروشگاه های خود می گذارند دقت کنید، می بینید که سعی کرده اند علاوه بر زیبایی، نامی را انتخاب کنند که ساده و روان باشد تا به راحتی در ذهن مخاطب جا بیفتد. و در این مقاله به یاد آورد. در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی هایی که نام فروشگاه لوازم جانبی باید داشته باشد صحبت کنیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی دانید فروشگاه لوازم جانبی خود را چگونه نام ببرید و با انتخاب نام های مختلف دچار سردرگمی شده اید، در این مقاله با ما تماس بگیرید. بسیار مفید باشید تا بتوانید نامی عالی و معنی دار برای فروشگاه لوازم جانبی خود بگذارید.

نام مناسب برای فروشگاه لوازم جانبی چیست؟



زمانی که می خواهید نام مناسبی برای فروشگاه خود پیدا کنید، باید توجه داشته باشید که مشتریان با دیدن نام فروشگاه شما چه چیزی را به خاطر می آورند، به عبارت دیگر نامی که انتخاب می کنید باید نشان دهنده کسب و کار شما باشد تا زمانی که مخاطبان نام فروشگاه شما را می شنوند به راحتی بتوانند تعیین کنید در چه زمینه ای کار می کنید
برای درک بهتر این موضوع، نام یک فروشگاه را تصور کنید
مهدی موبایل خوبه البته وقتی مشتری اسم این فروشگاه رو میشنوه اولین چیزی که به ذهنش میرسه خدماتی هست که این فروشگاه همگام با موبایل ارائه میده که میتونه خدمات مختلفی مثل : فروش گوشی موبایل ارائه کنه. تعمیر موبایل یا فروش لوازم جانبی. متحرک باشد
بنابراین، نام فروشگاه شما باید به گونه ای باشد که با شنیدن آن، متوجه شوید یا حدس بزنید که چه خدمات و محصولاتی در این زمینه ارائه می دهید.
و همچنین فروشگاه شما باید با این نام شناخته شود، پس مهم است که نامی که انتخاب می کنید ساده، روان، شیک، مرتبط با زمینه کاری و … باشد تا خیلی راحت در ذهن مخاطب بچسبد. .



چه نامی برای فروشگاه خود انتخاب کنیم؟



همانطور که در متون بالا اشاره شد، انتخاب نام مناسب برای فروشگاه باعث دیده شدن و شیک شدن فروشگاه شما می شود.

نام مرتبط با زمینه کاری



اولین و مهم ترین اصلی که در انتخاب نام مناسب برای فروشگاه خود باید رعایت کنید این است که نامی مناسب و مرتبط با کسب و کار و صنعت خود انتخاب کنید.
تا مخاطب با دیدن و شنیدن نام فروشگاه شما به راحتی متوجه شود که در چه صنعتی فعالیت می کنید.
برای مثال، جواهر فروشی را در نظر بگیرید که نام فروشگاه خود را Oyster گذاشته است. خب حتما با شنیدن اسم صدف به دریا فکر می کنید و بعید است با شنیدن این اسم به فکر طلافروشی بیفتید اما صاحب این مغازه اسمش را مروارید و زمرد و … نگذارید. . شما پیش فرض های خود را اولویت بندی می کنید، بنابراین مهم و ضروری است که نامی که انتخاب می کنید بیانگر نوع کسب و کار و زمینه کاری شما باشد و بتواند چنان حالتی را در مخاطبان شما ایجاد کند که با شنیدن نام فروشگاه شما به راحتی متوجه شما شوند. نوع کسب و کار.
بنابراین بسیار مهم و مهم است که سعی کنید یک نام خاص و منحصر به فرد برای فروشگاه خود انتخاب کنید، این نام می تواند بیانگر حوزه کاری شما باشد.
به عنوان مثال: حتما نام عطر بهشت، لوازم کادویی، عطار باشی، عینک آبی، کفش درجه یک و … را خواهید شنید. متوجه طیف وسیعی از این فروشگاه ها خواهید شد.

یک اسم ساده و کوتاه



هنگام انتخاب نام برای فروشگاه خود، سعی کنید سادگی و کوتاهی را در کنار تلفظ روان در اولویت قرار دهید.
به طور کلی، نام هایی که خیلی طولانی هستند و تلفظ آنها دشوار است، کمتر در ذهن مخاطب می ماند.
مثلاً فرض کنید برای خرید به بازار رفته اید و از محصولات یک فروشگاه خوشتان آمده و از آن فروشگاه خرید کرده اید و سپس سعی کرده اید نام آن فروشگاه را که بسیار سخت و طولانی است به خاطر بسپارید تا بتوانید به خانواده خود اجازه دهید. و دوستان در مورد آن می دانند پیشنهاد یک فروشگاه.
حالا شما از بازار به خانه برگشته اید و خانواده تان با دیدن خرید شما از شما می پرسند که این محصول را از کدام فروشگاه خریده اید و هر چقدر هم که تلاش می کنید نام آن فروشگاه را به خاطر نمی آورید و باید آن را بگویید. . دقیقا آدرس اون فروشگاه حتی اگه میخوای منظورت رو راحت بیان کنی اسم فروشگاه های کنارش رو یادت باشه و بگی ولی خود فروشگاه رو نه.



یک اسم خاص و منحصر به فرد



برای انتخاب نام فروشگاه خود از نام های کلیشه ای و کلی خودداری کنید و سعی کنید نامی خاص و کوتاه برای فروشگاه خود انتخاب کنید.
یکی از مزیت های انتخاب نام های خاص، برند بودن فروشگاه شما است و می تواند شما را بسیار معروف کند
چرا که یک نام خاص این قابلیت را دارد که این فروشگاه را به یک برند معروف تبدیل کند.
و به نوعی می توانید فقط با نام فروشگاه خود و بسیاری از شعبه ها درآمد بالایی کسب کنید زیرا نام فروشگاه شما دیگر فقط یک نام نیست بلکه اکنون به یک برند تبدیل شده است.
بنابراین این سوال در انتخاب نام نیز بسیار مهم است و باعث می شود فروشگاه لوازم جانبی شما بیشتر دیده شود.



اسمی خلاقانه و معنادار



زمانی که تصمیم به انتخاب نام برای فروشگاه لوازم جانبی خود دارید، سعی کنید علاوه بر زیبایی این نام، خلاقیت داشته باشید و از ترکیب نام های کوتاه، نامی خلاقانه و جذاب بسازید و برای فروشگاه خود استفاده کنید.
به عنوان مثال این نام ها را بررسی کنید: Pa Kadam، Karisma، Pagsha، Chic Plus



آخرین کلمه



در این مقاله سعی شده است اطلاعات مفیدی در مورد نامگذاری صحیح و اصولی فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر در اختیار شما قرار دهیم، ویژگی ها و اصولی را که در انتخاب نام مناسب باید رعایت کنید تا بتوانید یک نام خوب را انتخاب کنید، مورد بحث و بررسی قرار داده ایم. و نامی شایسته برای فروشگاه شما . به عنوان مثال، یادگیری و عمل را تسهیل خواهیم کرد. امیدوارم با مطالعه این مطلب بتوانید با رعایت نکات ذکر شده نامی زیبا، شیک و معنادار برای فروشگاه لوازم جانبی خود بگذارید.

منبع: mobcoshop.com Mobcoshop

دیدگاهتان را بنویسید