افتتاح اولین فروشگاه دائمی عرضه لوازم خانگی کوچک در یزد / کاهش قیمت کالاهای اساسی با حذف واسطه ها


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814187

رئیس بسیج سازندگی استان یزد گفت: اولین فروشگاه دائمی عرضه محصولات کوچک خانگی در یزد به منظور حمایت از تولیدکنندگان کوچک خانگی و حمایت از مصرف کنندگان راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید صادقی مسئول بسیج سازندگی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی محصولات اقتصاد مقاومتی و کسب و کارهای کوچک در یزد گفت: این دائمی است. نمایشگاه حمایت از مصرف کنندگان در یزد آغاز به کار کرد.

صادقی افزود: انبار دائمی محصولات اقتصاد مقاومتی با اعتبارات جهش تولید و حمایت قرارگاه سپاه الغدیر استان یزد و تلاش بسیج سازندگی استان یزد تجهیز و آماده کار است.


2d95a91b d3cb 4bb0 b992 bb7462892e52 خبر خاکستری

وی ادامه داد: در حال حاضر این فروشگاه دارای چهل غرفه عرضه کننده محصولات اعم از پوشاک، مواد غذایی و صنایع دستی است و با توجه به اینکه چالش اصلی و اصلی این گروه از مشاغل بازار فروش است، امیدواریم بستر لازم را برای تولیدکنندگان خانگی فراهم کنیم. محصولات خود را بفروشند.

رئیس بسیح سازندگی استان یزد گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی از تولیدکنندگان از دیگر دستاوردهای این گونه فروشگاه هاست، از این رو شرکت های تابعه این فروشگاه سالانه به روز می شوند.


65e6345d ae52 44a2 beac b95b06dc81ee خبر خاکستری

وی افزود: طبقه بندی کارگروه ها، آموزش، بازاریابی، برندسازی و قیمت گذاری از دیگر اهداف این فروشگاه است که می تواند باعث ارتقای گروه های کسب و کار خرد خانگی و جهش واقعی در تولید شود.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت تعداد کارکنان، برای اینکه بتوان افراد بیشتری را از این مشاغل تحت پوشش قرار داد، قرارداد غرفه به مدت 15 روز خواهد بود و در صورت نیاز سازنده، این قرارداد تا دو نفر قابل تمدید است. دوره ها


0bfefccd c133 4fec b00c f97b482954d0 خبر خاکستری

رئیس بسیح سازندگی استان یزد گفت: امیدواریم این مرکز بیشتر و بهتر برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کوچک خانگی معرفی شود تا زنجیره تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در کمترین فاصله به هم متصل شود. فروش لبنیات و اقلام نظارتی بازار با قیمت مناسب تری در کنار سایر غرفه ها قرار می گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: این نمایشگاه دائمی واقع در بلوار شهید صدوهی، نبش کوچه 41 یا کوچه موتوری سپاه، همه روزه از ساعت 17 تا 22 فعال و آماده ارائه خدمات می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید