استقبال اصفهانی ها از خرید اینترنتی کالاهای اساسی چقدر است؟ / خرید برنج و مرغ بدون واسطه با ارسال رایگان برای شهروندان نصف جهان


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805434

سخنگوی تنظیم بازار اصفهان گفت: مردم از فروش اینترنتی استقبال می کنند، به اطلاعات خود از این اپلیکیشن برمی گردند، برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب کمبودی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ در اطلاعیه معاونت اقتصادی رئیس جمهور، مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و مواد غذایی مشمول قانون انتزاع به طور کامل به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد، قانونی که توزیع هوشمند کالاهای اساسی از 29 آبان ماه در اصفهان آغاز شد. .

هدف از این پروژه توزیع هوشمند محصولات، تنظیم بازار، نظارت و کنترل بازار به صورت هوشمند و آنلاین است. گفته می شود این اقدام تمامی اصناف و مغازه های سراسر کشور را تحت پوشش قرار می دهد.

به نظر می رسد دولت سیزدهم برای جلوگیری از صف های طولانی کالاهای اساسی و جلوگیری از گران فروشی، سامانه ارسال مستقیم کالا به منازل را راه اندازی کرده است.

از ابتدای توزیع کالاهای اساسی از طریق اپلیکیشن بازرگم، خرید از این سامانه از طریق تلفن همراه و درج کد ملی با تعرفه مصوب برای شهروندان انجام می شود و مصرف کنندگان تنها قیمت نهایی کالا را پرداخت می کنند و هیچ پرداختی نمی کنند. هزینه های دیگر.

ایجاد شبکه ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان که موجب حذف دلالان از چرخه فعالیت اقتصادی می شود و این امر علاوه بر عرضه کالا با قیمت واقعی به مصرف کننده، سود تولیدکنندگان را افزایش می دهد.

هر یک از اعضای خانواده برای سفارش دو نوع کالا شامل برنج و مرغ می توانند کد ملی خود را در سامانه ثبت کنند اما به زودی اقلام دیگری نیز به لیست بازارهای عرضه شده به خریداران اضافه می شود.

علاوه بر کالاهای اساسی، 100 درصد محصولات کشاورزی تولیدی خود استان نیز در لیست محصولات عرضه شده توسط اپلیکیشن گام بازار قرار می گیرد.

شهروندان برای ورود به سامانه بازرگام و خرید از طریق این سامانه می توانند اپلیکیشن بازرگم را در برنامه بازار جستجو و بر روی گوشی های هوشمند نصب کنند و یا از طریق درگاه های اینترنتی آن را تهیه و خریداری کنند.

این اپلیکیشن یک سیستم هوشمند است و فرآیند خرید مصرف کنندگان را از طریق هوش مصنوعی رصد می کند و با توجه به آدرس و کد پستی آن نهاد ردیابی می شود.

برای اطلاع از آخرین وضعیت شهروندان اصفهانی برای خرید اینترنتی کالاهای تنظیم بازار، با سخنگوی تنظیم بازار استان اصفهان گفت و گو کردیم.

حسین ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص آخرین وضعیت سامانه بازرگام گفت: یک سازمان تعاون روستایی با رویکردی جدید و با استفاده از استارت آپ های مختلف به دنبال هوشمندسازی تولید و عرضه محصولات کشاورزی است، متقاضیان می توانند از طریق ثبت سفارش آنلاین کالا با نرخ مصوب اقدام کنند. وب سایت بازرگم یا اپلیکیشن. بازرگام برنج، روغن، تخم مرغ منجمد و مرغ و چند کالای دیگر را با قیمت های مورد تایید مشتری توزیع می کند.

سخنگوی تنظیم بازار اصفهان افزود: هم اکنون امکان ثبت سفارش خرید کالاهای اساسی در سامانه تحویل اینترنتی بازرگم وجود دارد. با راه اندازی سامانه توزیع آنلاین کالا، قیمت اضافی از هیچکس دریافت نمی شود، کالاهای توزیع شده از این طرح با تعرفه مصوب درب منزل به دست شهروندان می رسد.

وی در خصوص استقبال مردم گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از استقبال مردم نداریم اما هرکسی بخواهد می تواند از محصولات و همچنین اپلیکیشن عمو کالا (سبزی فروش سابق) برنج تایلندی خریداری و استفاده کند. و هندی را با قیمت مصوب توزیع خواهد کرد.

ایراندوست ادامه داد: اما در حال حاضر سایت بازرگم معروف ترین سایت فروش کالاهای اساسی با قیمت های تعیین شده در بازار است که اکثر اقلام را در اختیار دارد. شما به راحتی می توانید فروش آنلاین را سفارش دهید و از کالای خود استفاده کنید. هر کسی که کالا می‌خرد چنین روزی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم به دلیل اطلاع از این اپلیکیشن از فروش آنلاین استقبال می کنند و به دلیل اینکه بازار بیشتر تبلیغ شده است با استقبال نسبتا خوبی مواجه شده است و تاکنون هیچ کالایی به دست کسی نرسیده و یا خرید محصول به سختی انجام می شود. ، بسیاری از افراد جامعه هنوز به اینترنت متصل نشده اند، به خصوص افراد میانسال که حتی گاهی اوقات به اینترنت دسترسی ندارند.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان بر تکمیل کالاهای عرضه شده در سامانه بازرگام تاکید کرد و یادآور شد: بازرگام تقریباً اقلام تنظیم بازار در سبد خرید اصفهان را تکمیل کرده و حتی شکر نیز آماده تحویل است، عملکرد خوبی نیز دارد. اگر شخصی بیش از 100 هزار جلد خریده باشد، ارسال رایگان است. لازم به ذکر است که برای توزیع تخم مرغ و برنج هندی با قیمت مصوب کمبودی نداریم و در تلاش هستیم تا روند عرضه محصولات را بهبود ببخشیم.

لازم به ذکر است ارسال اقلام در سامانه بازرگم محدودیتی ندارد. این طرح هیچگونه هزینه ای از جانب خریداران متحمل نمی شود و در صورت بروز مشکل در کالای خریداری شده امکان مرجوعی کالا وجود دارد. همچنین محدودیتی برای خرید اینترنتی برای کاربران خانگی وجود ندارد و با ارسال محل، محل خرید و خریدار مشخص می شود که این محصول برای مصرف خانگی یا غیر خانگی استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید