سبد خالی با کالاهای اساسی در سامانه بازرگم کرمانشاه / فقط برنج و تخم مرغ قابل سفارش


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808650

بسیاری از اقلام مورد نیاز خانوارها به عنوان کالاهای اساسی در سامانه بازرگم کرمانشاه خالی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، یکی از اهداف راه اندازی سامانه بازرگام، تحویل کالاهای اساسی و مایحتاج خانواده ها با قیمت مناسب و به صورت تحویل درب منزل است که در برخی از نقاط کشور راه اندازی می شود.

در حال حاضر در استان کرمانشاه، درست در مرکز استان، سامانه بازرگم بارگیری شده و دو کالای تخم مرغ و برنج تایلندی برای مدت طولانی در آن قابل سفارش است. .


0613f7c7 00a4 4207 9c1a 9ea91e238ca7 خبر خاکستری

ارسال تنها سه قلم شامل تخم مرغ و دو نوع برنج در سامانه بازار کرمانشاه در حالی که در برخی از شهرها مانند تهران، اصفهان، یزد، کرمان، مشهد، تبریز، ارومیه، اهواز و … انواع محصولات موجود است. . حتی در شهری مانند کرمان از امکانات کشاورزی به خوبی استفاده می شود و انواع میوه و تره بار با قیمتی کمتر از بازار قابل سفارش است.

یکی از دلایلی که مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه برای محدودیت عرضه کالاهای اساسی عنوان می کند، عدم استقبال مردم از کالاهایی است که از نظر قیمت تفاوت چندانی با بازار ندارند، در حالی که حداقل اگر تعداد اقلام مورد نیاز خانوارها، این محصولات با ارسال رایگان در دسترس هستند. افراد تنظیم شده اند.


ما آماده تحویل کالا با کشش تقاضا از سوی مردم هستیم

ایرج صفایی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: در تلاش هستیم تا اقلام جدیدی را به سامانه بازرگام اضافه کنیم. البته برخی از کالاهای عرضه شده در سامانه بازرگام در شهرهای دیگر با قیمت آزاد عرضه می شود و قیمت این محصولات یارانه ای ندارد.»

مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: به عنوان مثال قیمت نفت در حالت تعادل است و چون کشش تقاضا در برخی شهرها وجود دارد، قابل توزیع است.

صفایی گفت: برخی از کالاهای عرضه شده در سامانه بازرگام یارانه ای ندارند و قیمت آنها با قیمت فروشگاه ها تفاوتی ندارد. در واقع عرضه آنها از نظر قیمت کمکی به مردم نمی کند، حتی در برخی شهرها میوه های خارجی عرضه می شود، در حالی که قیمت آن دولتی نیست، البته با تحویل این اقلام خدمات ارسال درب منزل نیز ارائه می شود. مردم.


0a6a41b9 d76c 4d3e bc1c 06605403b903 خبر خاکستری

وی از تحویل برنج تایلندی، ایرانی و تخم مرغ به سامانه بازرگم کرمانشاه خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا برخی اقلام دیگر مانند برنج هندی را به سامانه بازرگام اضافه کنیم و علاوه بر سهمیه استانی، یک عدد نیز دریافت کرده ایم. سهمیه کشوری… «هست.

صفایی خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط ​​پنج سفارش برای برنج تایلندی ثبت می شود، ضمن اینکه ظرفیت ثبت 500 سفارش در روز برای این نوع برنج با نرخ تحویل 125 هزار تن در هر کیسه 10 کیلوگرمی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در تعدادی از شهرها جذابیت و کشش تقاضا برای عرضه برخی کالاها وجود دارد، گفت: این اقلام در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد دارای کشش تقاضا هستند، اما در کرمانشاه استقبال نمی شود. فروشگاه های آسان در دسترس هستند.

صفایی گفت: آماده تحویل کالا با کشش تقاضا از سوی مردم هستیم اما اکنون قیمت بسیاری از کالاها متعادل است و در صورت عرضه آنلاین تمایلی به خرید وجود ندارد.

مدیر عامل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: اکنون هزینه تحویل گوشت منجمد 115 هزار تن است در حالی که قیمت گوشت گرم در برخی مراکز خرید 110 هزار تن است که در صورت بارگیری در سامانه استقبال نمی شود. .


f6cdc57e 0f17 472b b2f5 4981d62e09cb خبر خاکستری

صفایی گفت: همچنین در برخی استان ها مانند کردستان مرغ منجمد توزیع می شود در حالی که در کرمانشاه مرغ به وفور یافت می شود و حتی قیمت آن هنوز به قیمت تنظیم بازار نرسیده است، بنابراین مردم از تنظیم بازار منجمد خودداری می کنند. نتیجه تعداد کالاهای ارائه شده است. «در سامانه بازرگام کم است.


4503b054 b29b 4427 afce 37357ed8ae0d خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید