ایجاد صف های خرید مرغ و تخم مرغ نتیجه طرح دولت روحانی بود/ ذخیره سازی کالاهای اساسی آرامش نسبی به بازار داد.


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813638

حسین جلالی گفت: دولت سیزدهم تلاش کرده است کالاهای اساسی کشور را در حد نیاز ذخیره کند و در حال حاضر هیچ کمبودی در مورد نیاز مردم نداریم. ممکن است گران باشد، اما فراوانی بازار را آرام می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: در دولت گذشته مردم به دلیل مشکلات و معضلاتی که با آن مواجه بودند و دوری مردم با مردم از دولت عصبانی بودند. دولت روز به روز رشد می کرد. ناامیدی منجر به بهبود وضعیت شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم متوجه شده اند که قیمت ها روز به روز در حال افزایش است و ثباتی در بازار وجود ندارد، این عوامل باعث تشکیل صف شده است.

ایجاد صف‌های خرید مرغ و تخم‌مرغ نتیجه تدبیر دولت روحانی است

یکی از اعضای هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: به این موضوع، بحران تاج نیز اضافه شد، مردم بیشتر نگران شدند و این مسائل باعث التهاب در جامعه شد و شاهد نوسانات قیمتی در بازار بودیم. بنابراین با صف های مختلفی برای کالاهای اساسی مانند مرغ، تخم مرغ، گوشت و … مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه خداوند با تغییر دولت به آیت الله رئیسی کمک کرد تا در بازار ثبات ایجاد کند، گفت: وی گفت: ثبات اقتصادی و ثبات معیشتی مایه اطمینان است. ممکن است گران باشد، اما فراوانی بازار را آرام می کند.

انبار کالاهای اساسی آرامش نسبی را در بازار ایجاد کرد

حجت الاسلام و المسلمین جلالی گفت: دولت با تدابیری که در منطقه کرونا انجام داد، توانست نزدیک به دویست میلیون دوز از واکسن را وارد کند و اکثر مردم دو نوبت واکسن خود را دریافت کردند و حتی برخی واکسن سوم را مصرف کردند. دوز اقدامات انجام شده در منطقه کورونا، تلفات روزانه هفتصد نفر در کشور کاهش یافته است.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین مسئله آشتی مردم با دولت است، گفت: امیدوارند و وضعیت رو به بهبود است.

ما با اقدامات دولت سیزدهم انبار ارز خوبی داریم

عضوهیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه وضعیت ارزی ما خوب است و انبار ارز خوبی داریم، گفت: با توجه به اینکه فروش نفت در کشور افزایش پیدا کرده است. این امر وضعیت ارزی کشور را رضایت بخش کرد.

وی با بیان اینکه قیمت دلار نیز در بازار کاهش یافته که این امر بر جامعه تاثیر روانی دارد و احتمال کاهش قیمت دلار تا 23 هزار تن وجود دارد، گفت: در صورت توافق ایران و اروپا در روزهای آینده دوباره جامعه را شوکه می کند.

چشم انداز اقتصادی و فرهنگی کشور امیدوار کننده است

حجت الاسلام و المسلمین جلالی گفت: مردم می بینند که دولت به فکر آنها است و به فکر معیشت ملت است و با مردم همدردی می کند. این برای مردم راضی کننده است و چون مردم می بینند مسئولان به فکر آنها هستند کمک زیادی به آرامش جامعه می کند.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادسازی سواحل از سوی دولت و ابراز خرسندی مردم از این اقدام، گفت: به نظر می رسد در حال رسیدن به افق اقتصادی و فرهنگی خوبی هستیم. برای آینده آنها بسیار امیدوارکننده، رضایت بخش و اطمینان بخش خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید