جزئیات طرح فروش اینترنتی کالاهای اساسی / نحوه فروش مرغ و لبنیات

ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789157

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی تصریح کرد:

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: از سامانه های هوشمند در توزیع کالاهای اساسی استفاده می کنیم تا مردم دغدغه معیشتی نداشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قادری فرد در گفتگوی ویژه خبری ضمن نگاهی به سامانه کالای هوشمند گفت: به همه زحمتکشان و شهروندان به سهم خود عمل کنید، این روزها فروش دیجیتال و تاکسی های اینترنتی دسترسی مردم را آسان کرده است. خدمات

وی با اشاره به چشم انداز راهبردی توزیع هوشمند در زنجیره نهایی توزیع، ادامه داد: به منظور کنترل مناسب و به موقع در کوتاه مدت به نفع مردم و بازار مصرف، از برخی کسب و کارها دعوت کرده ایم که شرایط اولیه را داشته باشند. همکاری با ما

گادری فر افزود: این کار را از تهران شروع کردیم. هر جا اختلالی در شبکه توزیع و واسطه گری و تامین نامناسب و واسطه گری بی مورد باشد، در بحث توزیع و مصرف کنندگان، اصناف و مشاغل از سامانه های هوشمند استفاده خواهیم کرد تا مردم را نگران نکنیم. امرار معاش

وی افزود: با تدبیر وزیر و عنایت رئیس جمهور همکاری خوبی صورت گرفته است، بنابراین کار عملا از ماه گذشته آغاز شده است و تحقیقات میدانی نشان می دهد که در بسیاری از نقاط کشور کمبود نداریم، اما با کار هوشمندانه انجام شده است.» هر روز صبح در دفتر وزیر جهاد کشاورزی جلسه ای تشکیل می شود و هرجا که در روند توزیع، بازاریابی و دسترسی مردم احساس اختلال می کنیم، هوشمندانه وارد میدان می شویم و مشکل را حل می کنیم. هیچ شهروندی نگران نیست

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به قانون تمرکز گفت: تکالیف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی مشخص است. در برخی از موقعیت ها ما در رتبه دوم و سوم جهان قرار داریم.»

وی با اشاره به اینکه بهترین کشاورزان و بهترین آب و هوا و محصولات را داریم، افزود: با آمدن وساطت و میانجی گری های بی مورد، نارضایتی در بین مردم به وجود آمده است. رویکرد امنیت غذایی، توزیع هوشمند و دسترسی آسان به غذا برای همه از ستون های امنیت پایدار در نظر گرفته می شود.

گادری فر با اشاره به اینکه هر جا در روند توزیع مزاحمتی داشته باشیم، وزارت جهاد کشاورزی بر اساس قانون انتزاع با تمام ابزار و قدرتی که دارد به میدان می آید، خاطرنشان کرد: با شعار کار مردم، آنها را بازگردانیم. کرامت.

وی با اشاره به اینکه هم کالای کشاورز به فروش می رسد و هم مصرف کنندگان و شهروندان ما به راحتی به کالاهای عمومی دسترسی دارند، گفت: و همکاران ما از وزارت صمت شروع به کار کرده اند.

جزئیات طرح آنلاین فروش کالاهای اساسی / نحوه فروش مرغ و لبنیات

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به اینکه موضوع یکپارچگی و تداوم را در سراسر کشور راه اندازی کرده ایم، گفت: اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

قادری فر با اشاره به اینکه نظارت ها به صورت هوشمند در حال انجام است تا یکبار برای همیشه مشکل دلالی و دلالی و افزایش قیمت ها ناشی از احتکار در شبکه توزیع برطرف شود تا مردم در امنیت باشند، خاطرنشان کرد: در عرض چند دقیقه می توانید پنج تا دقایقی در سایت وقفه ایجاد شد که این مشکل حل شد و دوستان ما در وزارت فناوری اطلاعات پهنای باند و زیرساخت را فراهم کردند و ما دائما در حال تعامل هستیم بنابراین محدودیتی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما برای برخی اقلام تا 700 درصد افزایش قیمت وجود دارد، گفت: ما با در نظر گرفتن هزینه های انجام شده اطمینان می دهیم که محصول کشاورزان و کشاورزان خریداری می شود تا با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد. قیمت.”

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به اینکه همه باید در این طرح ملی مشارکت داشته باشند، افزود: دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی برای مردم تلاش می کنند تا دغدغه غذایی نداشته باشند. تخمین ما، 300 تن مرغ منجمد توسط انسان مصرف می شود.

قادری فر با بیان اینکه عرضه و توزیع باید هوشمند باشد ادامه داد: باید شاهد تداوم در زنجیره باشیم تا هوش فناوری در خدمت زنجیره باشد تا شاهد مقرون به صرفه بودن و شفافیت در کل زنجیره باشیم.

وی با اشاره به اینکه عودت اقلام بدون قید و شرط است، گفت: برای رسیدگی به شکایت با شماره تلفن 8810032 در حال بررسی اقلامی هستیم که مشکل دارند. موضوع مهم دیگر این است که بسته بندی ها در بسته بندی های استاندارد قرار نمی گیرند تا توزین شوند و سپس در انبار توزین شوند، زمانی که وزنه ها در انبارهای کوچک ساخته می شوند ممکن است تفاوت وزنی ایجاد شود.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به اینکه دیروز و امروز در خصوص بازاریابی در برخی مناطق جنوب شرق تهران و شهرری مشکل داشتیم، افزود: قطعا با مشکل برخورد خواهیم کرد. از یکشنبه هفته آینده شهرهای اقماری تهران مانند اسلام شهر و خدام، پردیس و بومهن نیز تحت پوشش قرار می گیرند و برای سهولت در سرویس دهی به تدریج نواقص را برطرف می کنیم.

قادری فر ادامه داد: در خصوص لبنیات نیز باید اقدامات لازم انجام شود. کم کم سراغ شیر و ماست می رویم تا مردم بدانند غذایشان سالم می رسد. شرط اصلی ما استفاده از توان شرکت های نوپا یعنی تحویل کالا درب منزل با قیمت مصوب است.

کاسم نود فراهانی، رئیس اتاق بازرگانی تهران در بخشی دیگر از این برنامه با اشاره به اینکه در قانون سال 92 برای فروشگاه اینترنتی پیش بینی کردیم، گفت: نیازی به ایجاد شبکه جدید نیست. ممکن است از شبکه های موجود استفاده شود.”

وی با اشاره به اینکه قیمت مصوب مرغ 29 هزار تن بود اما امروز به 27 هزار تن رسیده است، گفت: 43 هزار تن تخم مرغ به 41 هزار تن رسیده است. شرکت های اینترنتی نباید در انحصار باشند، مشکلات باید برای مردم روشن شود، دلال ها باید حذف شوند و کالاها باید با قیمت های مناسب در دسترس باشند، اصناف کرونا نشان داده اند که کار می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید