معاون وزیر صنعت درباره فروش روغن پیش‌تولید، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات با قیمت‌های جدید: مردم توجه زیادی به قیمت محصول نداشته باشند. با خیال راحت استفاده کنید

معاون وزیر صنعت درباره فروش روغن پیش‌تولید، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات با قیمت‌های جدید: مردم توجه زیادی به قیمت محصول نداشته باشند.  با خیال راحت استفاده کنید

روز جدید : علیرضا شهمیرزایی معاون وزیر صمت گفت: ملاک اعمال قیمت جدید روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات از لحظه اعلام (۲۲ اردیبهشت) است. وی در خصوص روغن نیز گفت: مابه التفاوت در همان فاکتورهایی که برای آنها ارسال می شود محاسبه می شود؛ بنابراین از مردم می خواهم با خیال راحت از آن استفاده کنند و توجه زیادی به قیمت محصول نداشته باشند.

معاون وزیر صمت گفت: ملاک اعمال قیمت های جدید برای روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات از لحظه اعلام (21 اردیبهشت) است.

علیرضا شهمیرزایی، معاون وزیر صمت گفت: ملاک اعلام شده از سوی مرکز تنظیم بازار کشور، زمان تحویل و فروش کالا در 21 اردیبهشت است، یعنی از آن زمان تاکنون هر محصولی که در این چهار قلم روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات قیمت جدیدی دارند.»

وی افزود: زمانی که تولید می شود ملاک نیست، زیرا قطعا دوره تولید و توزیع این کالاها است، بنابراین مردم نگران نباشند که این محصول قبل یا بعد باشد، زیرا در سیستم تولید تفاوت هایی وجود دارد. بین قیمت جدید و مدتهاست که از عوامل تولید و توزیع آنها محاسبه و گرفته شده است و از زمانی که دولت و رئیس جمهور تصمیم گرفتند و در تلویزیون اعلام کردند همه دستگاه ها و سازمان ها اعلام کرده اند که قیمت های جدید اعمال شود.

شهمیرزایی گفت: در حال حاضر کارخانه های روغن کشی قیمت های جدیدی را اعمال کرده اند و مرغ و تخم مرغ که روزانه مصرف می شود مشکلی ندارد.

قائم مقام وزیر صمت با بیان اینکه در بین این 4 قلم تنها روغن قابل نگهداری برای مدت طولانی است، افزود: نفت در سیستم کل تجارت یکی از دقیق ترین کالاها است چرا که تفاوت کالای یارانه ای و آزاد بسیار زیاد است. ، بیش از چندین در سال گذشته کلیه روغن های تولید شده در سامانه معاملات مجتمع ثبت و فاکتور شده است به طوری که مابه التفاوت بر روی همان فاکتورهای ارسال شده برای آنها محاسبه می شود. لذا از مردم می خواهم با خیال راحت از آن استفاده کنند و توجه زیادی به قیمت محصول نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید