یارانه مردم برای گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات پرداخت شد/ ماکارونی 24 هزار تومانی گران نیست


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838019

عبدالرضا روشن نژاد گفت: مردم به محض اعلام رسمی تعرفه های جدید می توانند از یارانه واریز شده در کارت خود استفاده کنند اما تاکنون افزایش قیمتی نداشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالرضا روشن نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی آلبورگ در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در راستای اجرای طرح ترویج و توزیع عادلانه یارانه در 4 قلم مرغ، تخم مرغ، روغن و شیر و لبنیات، تغییر قیمت دادیم.

روشن نژاد با بیان اینکه افزایش قیمت این کالاها با پرداخت یارانه جبران می شود، افزود: به محض اعلام رسمی تعرفه های جدید، مردم می توانند از یارانه واریز شده در کارت خود استفاده کنند اما تاکنون افزایش قیمتی نداشته ایم. “

وی گفت: کالاهای اصلی به میزان لازم تحویل و توزیع می شود و انبار خوبی داریم. قیمت ماکارونی در روزهای اخیر افزایش یافته و به 24 هزار تن رسیده است که عرف مصوب و رسمی است و نمی توانیم آن را بفروشیم. “

روشن نژاد گفت: با توجه به وجود کارخانه روغن کشی در البرز و سایر تامین کنندگان، روغن روزانه تولید و در استان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه گشت های بازرسی با گرانی، انبار و عدم توزیع کالا در فروشگاه ها برخورد می کنند، گفت: با دستور سه وزیر جهاد کشاورزی، صمت و دادگستری نظارت ها تشدید شده است اما واقعا نیازی نیست. . برای خرید بیشتر در روز.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید