ارمغانی: نگذاشتیم قزاقستان کار کند/ کاظمی: برد مهمی گرفتیم/ حدادی: آمدیم پیروز شویم


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883276

سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی مقابل قزاقستان در جام ملت های آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره پیروزی تیم ملی مقابل قزاقستان در جام ملت های آسیا گفت: تیم ما در این بازی دفاع بسیار خوبی از خود نشان داد و از قزاقستان فرصت بازی و اجرای طرح را گرفتیم.

وی ادامه داد: حریف را به خوبی آنالیز کردیم و پسرها از نظر دفاعی تیم بسیار خوبی هستند و در حمله به راحتی گل زدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: در حال حاضر بچه ها از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستند و امیدوارم بازی به بازی تیم بهتری شویم و به همین منوال ادامه دهیم.

ارمگانی درباره دیدار مقابل ژاپن گفت: قطعا بازی سختی است و باید آنالیز خوبی از این تیم انجام دهیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا با دست پر از این بازی دور شویم.

وی همچنین در گفتگوی تلفنی گفت: وی تاکید کرد: نگاه کلی خوبی به بازی قزاقستان داشتیم و می دانستیم که آنها چه می کنند. بچه ها در دفاع تیمی و انفرادی خیلی خوب عمل کردند. این به ما این امکان را داد که در حمله راحت گل بزنیم و با نتیجه خوب پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: با تمریناتی که در یک ماه گذشته انجام دادیم در شرایط جسمانی و روحی خوبی قرار داریم. امیدوارم بازی های مداوم اینجا قدرت تیم ما را نگیرد و کارمان را به درستی انجام دهیم.


کاظمی: برد مهمی کسب کردیم

ارسلان کاظمی یکی از ستارگان تیم ملی بسکتبال نیز با ابراز خرسندی از پیروزی مقابل قزاقستان، بازی این تیم را مثبت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در دیداری خوب و موفق مقابل ژاپن برگزار کند.

کاظمی پس از برد مقابل قزاقستان در جام ملت های آسیا گفت: بازی با قزاقستان به دلیل دو شکستی که متحمل شدیم بازی حساسی بود و یک برد مهم در جام ملت های آسیا به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در بازی با قزاقستان خیلی بهتر از بازی با سوریه بازی کردیم و انسجام خوبی در تیم داشتیم و حتی بازیکن خوب آنها که در قزاقستان به موفقیت دست یافت، کار خاصی انجام نداد.

کاظمی با ابراز خرسندی از این پیروزی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم این انرژی و اتحاد را در دیدار مقابل ژاپن حمل کنیم زیرا بازی بسیار مهمی محسوب می شود.


حدادی: ما برای برد آمدیم

حامد حدادی که در این دیدار با دو گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد، پس از پیروزی در این دیدار گفت: برای برد آمده بودیم و خوشحالیم که در این دیدار مقابل قزاقستان پیروز شدیم. کل تیم کار خوبی انجام داد. از این به بعد به فکر بازی بعدی هستیم تا ژاپن را شکست دهیم و سرگروه شویم.


*جمشیدی: برای انتقام از قزاقستان وارد زمین شدیم

محمد جمشیدی بهترین گلزن این بازی (16 امتیاز) درباره پیروزی مقابل قزاقستان توضیح داد: دو بازی پیش از این در مقدماتی جام جهانی 2023 به قزاق ها باخته بودیم، اینجا برای انتقام وارد زمین شدیم. برای این بازی دفاع قوی و فشاری را در دستور کار قرار دادیم که جواب داد.

وی درباره دیدار یکشنبه هفته آینده مقابل ژاپن نیز گفت: آنها تیمی با تیراندازی خوب هستند که کار را سخت می کند. آنها در پاس دادن توپ و ضد حمله سریع هستند. با وجود همه این شرایط، ما برای پیروزی به مصاف ژاپن خواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید