بازگشت به پایان پنجره های جام جهانی بسکتبال. قرارداد دلاری ارمغانی مشکلی ندارد


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887296

در ساختن نسل جدید بسکتبال باید تغییراتی ایجاد شود

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در خصوص ایجاد نسل جدید در بسکتبال باید تغییراتی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال درباره شبهات و بحث برکناری محسن صادق زاده، سرمربی تیم ملی ایران، گفت: تصمیم گرفتیم در مرحله اول سرمربی تیم های پایه را معرفی کنیم، اما تغییری ایجاد نشده است. در مورد صادق زاده و او تا پایان جام جهانی 2023 در کنار ما خواهد بود. پس از تشکیل جلسات هیات رئیسه و کمیته فنی، فدراسیون رسما به پایان می رسد.

وی درباره بحث قرارداد دلاری سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی نیز تاکید کرد: این گونه صحبت ها موضوع داخلی فدراسیون است و بر اساس ضوابط است و مشکلی وجود ندارد.

داوری درباره آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال افزود: برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داریم که با ارمغانی در میان گذاشته ایم تا به نتیجه خوبی برسیم. با توجه به فاصله کم پنجره انتخابی جام جهانی تا جام ملت های آسیا تصمیم گرفتیم با تیم باتجربه تری وارد مسابقات شویم اما سعی کردیم در مسیر برنامه ها تغییراتی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: این تغییرات بیشتر برای بازیکنان است و این روندی است که باید به زور انجام شود. در خصوص ایجاد نسل جدید نیاز به تغییراتی وجود دارد زیرا میانگین سنی تیم بالاست و باید کم کم این تغییر را انجام دهیم تا تیم به شرایط ایده آل برسد و تیمی پویا و خوب نسبت به گذشته.

داوری افزود: چشم‌انداز ما باید جام جهانی باشد و فقط به رقابت‌های آسیایی نگاه نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید