رده بندی قدرت انتخابی جام جهانی بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران با یک پله سقوط در رده ششم آسیا قرار گرفت.


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908867

تیم ملی بسکتبال ایران در جدیدترین رده بندی انتخابی جام جهانی 2023 با یک پله سقوط در رده ششم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در آستانه پنجمین پنجره انتخابی مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان، رنکینگ قدرت فدراسیون جهانی منتشر شد. تیم ملی ایران در جدیدترین رده بندی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2023 با یک پله سقوط در رده ششم قرار گرفت.

در جدیدترین رده بندی انتخابی جام جهانی 2023 استرالیا در رتبه اول و تیم های لبنان و نیوزلند در رده های دوم و سوم قرار دارند. تیم های چین، فیلیپین و ایران به ترتیب در رده های چهارم و ششم قرار دارند. ژاپن، اردن، بحرین، عربستان سعودی، قزاقستان و هند به ترتیب در رتبه های هفتم تا دوازدهم قرار دارند.


e9766745 f721 4cf9 b0bc ccc8d0166657 خبر خاکستری

ایران در رده ششم قرار دارد در حالی که در رده بندی قبلی فدراسیون جهانی، تیم ملی بسکتبال ایران در رده پنجم قرار داشت و تنها استرالیا، لبنان، نیوزلند و فیلیپین بالاتر از آن بودند، اما در رده بندی جدید اعلام شده چین 3 پله بالاتر از ایران صعود کرد. بنابراین شاگردان سعید ارمغانی در جایگاه ششم قرار گرفتند.

دانش آموختگان سعید ارمغانی قرار است در پنجمین پنجره جام جهانی روزهای 29 و 3 آبان در تهران به مصاف رقبای خود بروند. اولین بازی تیم ملی 29 آبان برابر تیم چین خواهد بود. بازی دوم ما برابر استرالیا است که هنوز برای دیدار از تهران و رویارویی با ایران اقدامی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید