پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می شود/ دیگر مشکلی برای بازیکنان تاجیک وجود ندارد

ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791948

سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا پنجشنبه با کالدرون تسویه حساب می کنیم و روز جمعه پنجره باشگاه باز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پولی که دو هفته پیش برای پرونده کالدرون پرداخت کردیم سالم برگشت و توانستیم مبلغ را پس دهیم. ما بخشی از تاییدیه را از وکیل کالدرون دریافت کردیم و بخشی دیگر از این تاییدیه را روز پنجشنبه دریافت کردیم و روز جمعه پنجره باز خواهد شد.

وی گفت: کار سختی بود و امیدوارم دیگر چنین مواردی نداشته باشیم. از جمعه که پنجره باز می شود؛ با توجه به اینکه کار مقدماتی دو بازیکن تاجیکستانی به پایان رسیده است، کار ثبت نام آنها نیز در حال انجام است و می توانند از هفته آینده برای پرسپولیس به میدان بروند.

سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر هیچ شکایتی نداریم و پنجره دوباره بسته نخواهد شد. امیدوارم هر چه زودتر بدهی های باشگاه را پرداخت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بوژیدار رادوشویچ ایران را ترک کرده است، گفت: او سال گذشته شکایتی داشت و حقوقش به یورو پرداخت شد و برای این پرداخت ها باید از بانک مرکزی مجوز می گرفتیم. دوبار به شماره حساب داخلی ایشان پول واریز کردیم.

صدری ادامه داد: باید 50 هزار یورو به او می دادیم اما این مبلغ با یک روز تاخیر پرداخت شد و پس از آن طی سه هفته آینده 30 هزار یورو پرداخت می کنیم تا بدهی سال گذشته به طور کامل تسویه شود. او هم مانند سایر بازیکنان 20 درصد دریافت کرد. حتی قول داده بودیم تمام پرداخت هایی را که به دیگر بازیکنان پرسپولیس داریم به او بدهیم اما او از ایران رفت. ما به وکیل او و فیفا نامه نوشتیم که به ایران برگردد و پرونده جدیدی باز نشود.

وی افزود: تنها دلیل ناراحتی او این است که باید به اندازه سایر بازیکنان امتیاز کسب کند. من به او گفتم تو خوب کار نکردی چون به رادو اعتماد کردیم. تمام تلاشم این بود که با او مثل بقیه رفتار کنم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر بیانیه این باشگاه خاطرنشان کرد: من بیانیه ای داده ام که تا پایان آذر هرکس بخواهد تسویه حساب می شود. تمام تلاش ما این است که همه باشگاه ها را در یک سطح ببینیم و حق هیچکس را ضایع نکنیم و با روندی که با سازمان لیگ داشتیم و به ما کمک می کنند، الان هیچ اختلافی وجود ندارد. حتی با حیدری و حمیداوی هم صحبت کردم و پرونده های شهر هودرو را حل می کنیم و با وکیل بیرانوند هم برای حل مشکلش صحبت می کنیم.

وی در پایان گفت: در این فصل بازیکنان پول خود را به موقع گرفتند و حتی به تیم های اصلی هم پول دادیم. برای ما مهم است که این پول به موقع تامین شود. ما چیزی را از هواداران پنهان نمی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید