برای کارمان در قزاقستان حقوق گرفتیم/ این نسل در آینده نتایج خوبی خواهد داشت

ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796600

سرمربی امید موز گفت: قول می دهم اگر این نسل با همین سیستم پیش برود باز هم نتایج خوبی خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ستاره موسوی پس از مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: از سال 1389 که بانوان برای اولین بار در مسابقات حجاب اسلامی شرکت کردند در خدمت تیم ملی هستم. تقریباً در تمام مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردم، مسابقات بالا بود و همه تیم ها آماده و قدرتمند بودند.

سرمربی تیم امید ادامه داد: قزاقستانی که هیچ وقت آن را رقیب جدی نمی دانستیم در زمین خودش عملکرد خوبی داشت اما عملکرد خوب ایران در همه رده ها باعث شد با اقتدار قهرمان شویم.

موسوی گفت: از عملکرد تیم امید دختران راضی هستم، در مدت کوتاهی که داشتیم توانستیم بازیکنان را قانع کنیم و در نهایت عملکرد خوبی داشته باشیم و از 4 موقعیت 4 مدال کسب کنیم.

وی تاکید کرد: قول می دهم اگر همین سیستم را ادامه دهیم این نسل دوباره در آینده به نتایج خوبی دست خواهد یافت. در چند ماه اخیر در بحبوحه رفاقت، تمرینات سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم و در نهایت پاداش زحماتمان را در قزاقستان گرفتیم.

ستاره موسوی در پایان گفت: در مجموع باید بگویم ملی پوشان رده سنی امید دختر از 5 استان مختلف انتخاب شدند و تعدادی از آنها برای اولین بار پاسپورت گرفتند.از چهار مدال چهار مدال گرفتیم و مدال طلای وزن 61 کیلوگرم برای من جذاب بود زیرا آتوسا گلشاد نژاد یکی از میهمانان بود و مرحله اول انتخابی به اردوها دعوت شد و شایستگی های خود را نشان داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید