در همه اوزان مدال گرفتیم. بانوان آلیش کار در آسیا عملکرد فوق العاده خوبی داشتند/ تاریخ دیگری برای کشتی تعیین شد


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841540

اگر برنامه های اتحادیه جهانی مشخص شود از کارگران حمایت می کنیم

سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: بانوان آلیش کار در مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان عملکرد فوق العاده ای داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیدا شهریان، نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت: به دلیل برنامه های مبهم تیم کشتی فرنگی بانوان در آسیا، به خصوص به دلیل نامشخص بودن زمان رسمی مسابقات، کار برای ما بسیار سخت است. در کشتی بانوان موفق شدیم برنامه خوبی داشته باشیم اما تیم ملی کشتی بانوان کشورمان عملکرد درخشانی داشت و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

وی افزود: با توجه به گسترش تاج، مسابقات رسمی آلیش در تقویم سال گذشته اتحادیه جهانی در سال گذشته قرار نگرفت و اردوهای تیمی نیز به دلیل نداشتن برنامه و ترفیع مشخص آنطور که باید برگزار نشد. آمار گسترش تاج.”

شهریان گفت: در واقع شرایط به گونه ای بود که سال گذشته نتوانستیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم، اما به دلیل اینکه به محض دعوت از قرقیزستان برای حضور در جام ارکین بایف در ژانویه گذشته، پیگیر آغاز آماده سازی تیم ملی خود بودیم. . ما در سال 1999 از مسابقات قهرمانی جمهوری خواهان تیم را انتخاب کردیم و تیم ملی عملکرد خوبی داشت و به دلیل عدم آمادگی و آمادگی موفق به کسب 3 مدال طلا و 3 مدال نقره شد.

وی ادامه داد: پس از این رقابت ها راه مسابقات رسمی باز شد و از حدود 3 ماه پیش برنامه مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان تعیین شد، اما به دلیل اینکه فرصت برگزاری مسابقات کشوری را نداشتیم، مسابقات در سرپرست نایب رئیس فدراسیون گفت: مسابقات قهرمانی کشور را در سال 99 با حضور نفرات برتر و نفراتی که از طریق سهمیه به استان دادیم برگزار کردیم و در یک ماه و نیم 3 مرحله از مسابقات را داشتیم. اردوگاه

وی ادامه داد: خوشبختانه بانوان آلیش باز هم با انگیزه و میل کامل به کار پرداختند و پس از قهرمانی تاریخی خود در مسابقات جهانی موفق شدند در مسابقات آسیایی چه در بخش کلاسیک و چه در بخش آزاد شرکت کنند و ژست ها مدال و عناوین قهرمانی را کسب خواهند کرد که این امر باعث کسب مدال و عناوین قهرمانی خواهد شد. یکی دیگر از رویدادهای تاریخی در مبارزات کشور بود.

شهریان افزود: عملکرد بانوان عالیشکار در بین ورزشکاران کشورمان واقعا چشمگیر و غیرعادی است و اطمینان دارم سایر ورزشکاران نیز با حمایت آنها می توانند موفقیت های بزرگی کسب کنند.

وی ادامه داد: ملی پوشان ما کار خوبی انجام داده اند اما از مسئولان ورزش کشور نیز انتظاراتی دارند که بیشتر آنها حمایت های مادی و معنوی از جمله اشتغال، تحصیل و جوایز هستند.

شهریان درباره برنامه های تیم بانوان آلیش گفت: در صورتی که برنامه بانوان آلیش از سوی اتحادیه جهانی مشخص شود، فدراسیون با برگزاری مسابقات و اردو حمایت های لازم را انجام می دهد تا روند سربلندی آنها ادامه پیدا کند.

سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون در خاتمه خاطرنشان کرد: از زحمات رزمی کاران و کادر فنی تشکر می کنم و از فاطمه درخشانی نایب رئیس سابق فدراسیون نیز تشکر ویژه ای دارم. سخت کوشی او در ادامه کار در سن دو و نیم سالگی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید