وزارتخانه باید مثل هر رشته دیگری به تیم بانوان آلیش نگاه کند


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839060

دیدار معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون کشتی;

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس، شیدا شهریان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی و اعضای بانوان فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد. تیم ملی آلیش.

رئیس فدراسیون کشتی با تمجید از حضور کاظمی پور در تیم بانوان آلیش کار گفت: حضور شما در تیم آلیش کار قبل از اعزام بانوان به بازی های آسیایی قرقیزستان قطعا به آنها روحیه می دهد چرا که اعتقاد بر این است که علاوه بر فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش و جوانان حمایت می شود.

دبیری با تاکید بر اینکه نگاه وزارت ورزش و جوانان به ورزش بانوان باید مانند سایر رشته های ورزشی باشد، ادامه داد: مهمترین مسائل برای ورزشکاران ما اشتغال، تحصیل و حقوق است که امیدوارم با پیگیری های دکتر کاظمی پور از ورزش و ورزش نیز پیگیری شود. جوانان: «این موارد باید حل شود.

کاظمی پور در ادامه از تلاش مسئولان فدراسیون برای حمایت از بانوان عالیشکر تقدیر کرد و گفت: دغدغه فدراسیون کشتی برای بانوان ورزشکار دغدغه ما در وزارت ورزش و جوانان است و قطعا موارد مطرح شده در این جلسه در دستور کار ما قرار دارد. . “دارد.

همچنین جلسه ای با حضور کاظمی پور و اعضای تیم ملی بانوان آلیش برگزار شد که هر یک از ورزشکاران و مربیان دغدغه های خود را با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در میان گذاشتند.

کاظمی پور در پایان برای تیم ملی بانوان آلیش در بازی های آسیایی قرقیزستان آرزوی موفقیت کرد. در این نشست همچنین مبلغ 1200 دلار از سوی فدراسیون کشتی به اعضای هیئت قرقیزستان اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید