برنامه های بوکس با همدلی و اتحاد خانواده این رشته اجرا می شود/ نگاه دلسوزانه وزیر ورزش به این رشته

ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1922994

رئیس فدراسیون بوکس بیان کرد: از زمانی که فرصت خدمت در فدراسیون بوکس را پیدا کردم، با حمایت جامعه بوکس شریف برنامه ریزی برای موفقیت این رشته المپیکی را آغاز کرده ایم و امیدواریم بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی خود برسانیم. موقعیت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بعد از اتفاقاتی که برای این رشته المپیکی افتاد، نظارت فدراسیون بوکس به یکی از قهرمانان سابق این رشته یعنی سید روح الله حسینی سپرده شد تا شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم شود. وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص وضعیت فعلی بوکس گفت: به دلیل شرایطی که در بوکس پیش آمد، فدراسیون در شرایط سختی قرار داشت اما با تلاش خانواده بزرگ بوکس در تلاش هستیم تا کمترین آسیب را به این منطقه وارد کنید تا انشاءالله بتوانیم به اتفاقات بزرگی که در راه است افتخار کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان کمی تا مسابقات قهرمانی جهان داریم مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور بوکسورهای مدال آور مسابقات قهرمانی کشور را در دستور کار قرار دادیم و در روزهای 21 و 22 دی ماه میزبان هستیم. رقبا و در پایان 23 نفر موفق به قهرمانی در اردوی تیم ملی شدند.

رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: سال آینده مسابقات مهمی مانند قهرمانی جهان، بازی های آسیایی را داریم که سهمیه المپیک 2024، قهرمانی آسیا و… را مشخص می کند که باید هرچه سریعتر کار را آغاز کنیم. امکان پذیر است و به همین منظور مرحله اول اردوی تدارکاتی تیم ملی را از اول بهمن ماه با سرمربیگری حسینخالی نهرودی سرمربی تیم ملی آغاز می کنیم که از مربیان مجرب نیز استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای استفاده از مربی خارجی سرپرست تیم ملی از جمله برنامه های فدراسیون است که پیگیر هستیم تا هر چه زودتر به این مهم برسیم اما تا زمانی که مربی درجه یک برای هدایت تیم ملی پیدا کنیم. سرمربی تیم ملی رای گیری می شود تیم هیأت فنی حداکثر بر عهده نرودی است که کارنامه درخشانی دارد و نیازی به ذکر نیست.

حسینی با اشاره به دیدار خود با وزیر ورزش و جوانان گفت: در راستای پیشرفت های صورت گرفته در این حوزه هفته گذشته با دکتر سجادی عالی ترین مقام وزارتخانه دیدار داشتیم و خدا را شکر با حمایت های ایشان. و نگاه پدرانه به بوکس، این دیدار دستاورد خوبی برای این حوزه بود. و وزیر ورزش و جوانان موافقت خود را با ساخت خوابگاه بوکس در سالن شماره 9 (سالن بوکس حاج احمد ناتیک نوری) مجموعه ورزشی انقلاب اعلام کرد و مقرر شد پیگیری این موضوع از سوی فدراسیون انجام شود. تا این هدف در اسرع وقت اجرایی شود. همچنین دستورات اولیه در خصوص اضافه شدن بخشی از سالن ورزشی که قبلاً متعلق به فدراسیون بوکس بود، اما در حال حاضر توسط فدراسیون کاراته استفاده می‌شود، ارائه شد، همچنین این بخش برای آماده‌سازی هر چه بهتر ورزشکاران ملی بود. برای شرکت در رویدادها.

رئیس فدراسیون بوکس در خاتمه گفت: با توجه به شرایطی که برای این رشته پرافتخار به وجود آمده از همه اعضای خانواده بوکس شریف تقاضا دارم از هیچ کمکی دریغ نکنند تا بتوانیم این رشته را به جاده اصلی موفقیت خود ببریم. درب فدراسیون به روی همگان باز است و بی شک از همه دلسوزان این رشته کمک می خواهیم تا بتوانیم انشالله با همدلی و اتحاد خانواده بوکس برنامه های بازگشت این رشته را به انجام برسانیم. موقعیت اصلی آن مطمئنا با گذشت زمان و کمک جامعه بوکس، موفقیت دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید