صدای خانواده بوکس نباید از این خانواده بیاید/ بوکس یک خانواده، یک صدا و یک ملت است


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834798

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افطاری فدراسیون بوکس گفت: پیشکسوتان هر رشته ورزشی ریشه آن هستند.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مراسم افطاری شب گذشته (سه شنبه 26 اردیبهشت ماه) فدراسیون بوکس با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، حسین ثوری و محمدرضا طارمی رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد. و سرپرست دبیری فدراسیون، عیسی گل محمدی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون، سایر اعضای هیئت مدیره، جمعی از پیشکسوتان این عرصه، حجت الاسلام احسان بی آزار، رئیس کمیته فرهنگی و امامزاده صالح (ع)، شهجار روشن، سرپرست کمیته مربیگری، علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی، کادرفنی و تیم ملی. مسابقه بوکس در هتل هویزه برگزار شد.

رئیس فدراسیون بوکس در ابتدای این مراسم با خیرمقدم به بزرگان و پیشکسوتان بوکس ایران، گردهمایی این بستگان را اتفاق خوبی در این عرصه دانست و ابراز امیدواری کرد این دیدارها با برنامه ریزی های مستمر ادامه یابد.

توری همچنین اعلام کرد که در داخل مجموعه فدراسیون جایی برای کمیته پیشکسوتان وجود دارد و این بزرگان ماهی یک بار تشکیل جلسه خواهند داد تا او و مجموعه فدراسیون از تجربیات این بزرگان بهره ببرند.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با انگیزه و اشتیاق قلبی در این مراسم حضور یافتم تا افراد بزرگ، آگاه و فاضل در خدمت شما باشم. پیشکسوتان هر رشته ورزشی ریشه آن است و من به شما جوانان و قهرمانان این ورزش می گویم که اگر الان اینجا هستید به خاطر ریشه های قوی این عزیزان است.

وی افزود: هیچ درختی بدون ریشه سبز نمی ماند و اگر کسی فکر می کند موفقیتی که به دست آورده فقط برای خودش است سخت در اشتباه است و باید یک بار دیگر در ذهنیت خود تجدید نظر کند. ریشه های درخت هنوز در تلاشند تا شما را سبز نگه دارند. اگر بر این اساس است که شما موفق تر از قبل هستید، باید بیشتر از قبل به این بزرگان احترام بگذارید.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در جامعه امروز بحث اخلاق کاهش یافته است اما باید مراقب بود که احترام سالمندان از بین نرود. این بزرگان نیازی به چیزی ندارند و اگر امروز حضور دارند فقط برای رساندن این پیام است که ما از شما حمایت می کنیم.

صالحی امیری ادامه داد: گاهی دیدم رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی از برخی مسائل ناامید می شوند. با همه اقوام حاضر یا غیر حضوری در این مراسم کلی صحبت دارم. در یک خانواده اختلاف نظر وجود دارد، اما درهای خانه بسته است تا مورد توجه غریبه ها قرار نگیرد، صدای خانواده بوکس نباید از این خانواده خارج شود، این اصلا مناسب نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: خدای ناکرده در خرداد ماه برنامه تجلیل از بزرگان و قهرمانان بوکس و دعوت از همه برای حضور در این مراسم خواهیم داشت؛ بوکس یک خانواده، یک صدا و یک ملت است. و غیره موفق باشید.

حجت الاسلام احسان بی آزار رئیس کمیته فرهنگی گفت: از ظرفیتی که دارم برای توسعه و اعتلای این حوزه استفاده می کنیم و از همه توان خود برای بالا بردن بوکس و رسیدن به بالاترین رنکینگ جهانی استفاده می کنیم.

وی افزود: وقتی امشب بالاترین رکن کمیته ملی المپیک در میان ماست یک پیام دارد و آن این است که قهرمانان و قهرمانان خود را آماده کنیم چرا که در میادین بزرگ خواهید درخشید و نام ایران اسلامی را بر زبان خواهید آورد. 86 سال است که با همت، همت و همدلی بچه ها، درایت کادرفنی، جذب فدراسیون و حمایت خانواده بزرگ بوکس موفق به کسب مدال جهانی شده ایم.

رئیس کمیته فرهنگی ادامه داد: بسیار ناراحت کننده است که برخی از قهرمانان ما به این افتخار بزرگ توجهی نکردند و باید آن را افتخاری برای همه بدانند و اگر تشویق کنند در واقع زنده مانده اند. خدای ناکرده راه موفقیت برای شما قهرمانان البته بدون مصدومیت ادامه خواهد داشت چون می دانید که اگر دانیال شهبخش مصدوم نمی شد قطعا در جایگاه بالاتری قرار می گرفت. همه با شما هستیم تا خدا در میدان های بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد و مدال ها را درو کنید.

فت اله صابری و مهدی هویت دوست از پیشکسوتان بوکس نیز به نمایندگی از پیشکسوتان سخنرانی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید