ما 3 امتیاز خیلی مهم داریم/ نباید به داوران فشار بیاید!


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903144

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این دیدار 3 امتیاز بسیار مهم و حساس را به دست آوردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: سه امتیاز بسیار مهم را کسب کردیم. با توجه به اینکه در دو بازی اخیر پیروز نشده ایم و جایگاه ما در جدول کمی تغییر کرده است، گرفتن سه امتیاز برای ما بسیار مهم و حساس بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. نیمه خیلی خوبی بود و بعد از گل اول می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. البته حریف تیم خوبی بود. آنها در نقل و انتقالات ما را به دردسر انداختند و بازیکنان آنها هر زمان که می خواستند مهارت های خود را در زمین نشان می دادند.

وی افزود: این پیروزی را به بازیکنانم تبریک می گویم. هر چند از نظر روحی و روانی فشار زیادی را تحمل کرده ایم و از نظر تمرینی هم با توجه به کیفیتی که می خواستیم در یک ماه اخیر رضایتبخش نبوده و این مشکلات روی کار فنی ما تاثیر گذاشته است. از بازیکنانمان تشکر می کنم که تمرکز خوبی در این مسابقه داشتند. آنها در نیمه دوم خوب دفاع کردند. این پیروزی را به همه هواداران خوبمان تقدیم می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شاگردان مس رفسنجان معتقدند وحید امیری باید در این دیدار اخراج می شد و محمد ربیعی انتقادات زیادی به این موضوع داشت. وی گفت: در این صحنه داور چهارم در کنار زمین بود و کمک داور نیز صحنه را به خوبی دید. من فکر نمی کنم بحث زیادی وجود داشته باشد، اگر او به حریف خطا می کرد، باید می گفتیم کارت بوده یا نه، اما او روی ما خطا کرد. در مجموع کوپال نظامی و تیم داور عملکرد بسیار خوبی داشتند و به نظر من این داور یکی از بهترین داوران لیگ بود. نباید اینطور به داورها فشار بیاوریم و حریف در این صحنه بازیکن ما را خطا کند.

گل محمدی در مورد اینکه آیا از عملکرد تیمش در سه بازی اخیر پس از اردوی تیم ملی راضی بوده و آیا برگزاری دربی بعد از جام جهانی یا قبل از جام جهانی برای پرسپولیس اهمیت دارد، گفت: برای ما مهم نبود، سه بازی کردیم. بازی بعد از تعطیلات و باید دو بازی دیگر مقابل ملوان و مس رفسنجان انجام دهیم. تیم ما برای بازی آماده می شد و مشکلی برای دربی قبل از جام جهانی نداشتیم. مطمئناً تا آن زمان شرایط زمین تمرین پرسپولیس بهتر می شد و تمرینات بهتری داشتیم، اما این برای تیم ملی بود. اگر آنها در آن زمان بازی می کردند ما مشکلی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات به دلیل اینکه در محل تمرین مان مزاحم می شویم و ماه هاست که خواهان رفع این مشکل هستم، باید بگویم یک زمین تمرین خوب در تهران کمیاب است. در هر صورت باشگاه باید حداقل امکانات رفاهی را در اختیار تیم قرار دهد. در این مدت تمرینات ما آنطور که می خواستم نبود، کیفیت بالایی نداشت و راضی نبودیم. ما از انجام بازی های تدارکاتی در این زمین خیلی اذیت شدیم. امیدوارم این وضعیت بهتر شود.

وی ادامه داد: قبل از بازی، بین نیمه تا بعد از بازی با تراکتور، اتفاقات عجیب و غریب زیادی داشتیم. تیم ما در این دیدار تحت فشار روحی و روانی قرار داشت. خوب تمرین نکرده بودیم و شرایط سختی داشتیم. اما به تدریج اوضاع بهتر می شود. اگر زمین تمرین ثابت باشد. شرایط خوب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید