رامین و پرسپولیس; خیلی دور خیلی نزدیک

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال حضور مهاجم خارجی در این تیم مطرح شده و باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا یکی از گزینه های خارجی تهران را تقویت کند تا خط حمله را بشکند و جادوی عدم تسلط بر بازیکن را بشکند. از سوی دیگر پرسپولیس همچنان منتظر فسخ قرارداد رامین رضاییان است تا این بازیکن در زمان حضور در ایران با تیم سابقش قرارداد امضا کند.

ماجرای رضایان چیست؟

موضوع بازگشت رضایان به پرسپولیس به ماجرایی پیچیده تبدیل شده و طی چند روز گذشته اخبار مختلفی در رسانه های ایران و قطر منتشر شده است. این در حالی است که شایعات مختلفی مبنی بر طولانی شدن روند مذاکرات در رسانه ها منتشر شده است، اما یکی از عوامل فعال در لیگ های قطر و امارات به همشهری ورزشی، عامل اصلی طولانی شدن این موضوع را خواسته های رضاییان عنوان کرد.

مسئولان باشگاه الدحیل چند روز پیش به رضایان اعلام کردند که آماده اند تا پایان فصل طلب این بازیکن را پرداخت کنند اما به شرطی که تا پایان فصل از دستمزدی که از پرسپولیس دریافت می کند کم کند. این درخواست باشگاه قطری با مخالفت رضایان مواجه شد و رضایان به مسئولان الدحیل گفت که تمام خواسته هایش را از این باشگاه می خواهد و نباید در مبلغ قراردادش با پرسپولیس دخالت کنند. در واقع رضایان می خواهد تمام مطالبات خود را از الدحیل بگیرد و تا پایان فصل 200 هزار دلار نیز از پرسپولیس بگیرد. چون باشگاه پرسپولیس حاضر است این مبلغ را تا پایان فصل به او بدهد.

مخالفان الدحیل

اما باشگاه الدحیل با درخواست رضاییان مخالفت می کند. آنها بازیکن خارجی را پذیرفته اند اما برای جذب او نیاز به رضایت رضایان دارند و همین موضوع چالش هایی را بین باشگاه و بازیکن ایرانی ایجاد کرده است. نکته جالب اینکه سرمربی الدحیل به رضایان گفته حتی اگر نتواند خارجی مورد نظر را جذب کند، جایی در تیمش نخواهد داشت.

الدحیل حتی حاضر است رضایان را به تیم دومش بفرستد اما او از این بازیکن استفاده نمی کند و باید دید رامین که 24 ساعت فرصت دارد تا قراردادش با الدحیل فسخ شود با جدایی موافقت می کند یا ماندن در این تیم. تیم . . رضاییان البته می تواند پس از پایان نقل و انتقالات زمستانی نیز به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس بیاید، البته به شرط اینکه قبل از پایان نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران (24 امشب) قراردادش را با الدحیل فسخ کند.

دیدگاهتان را بنویسید