گل محمدی: اخراج امیری؟ نباید به داوران فشار بیاوریم!

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: سه امتیاز بسیار مهم را به دست آوردیم. با توجه به اینکه در دو بازی اخیر پیروز نشده ایم و جایگاه ما در جدول تغییر کرده است، این سه امتیاز برای ما بسیار مهم و حساس بود که به لطف خدا به آن دست یافتیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و نیمه بسیار خوبی بود. بعد از گل اول می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. حریف هم تیمی خوبی بود، آنها با نقل و انتقالات آزاردهنده بودند و این فرصت را داشتند که وقتی می خواستند در زمین بازی کنند. من این پیروزی را به بازیکنانم تبریک می گویم. با وجود اینکه از نظر روحی، جسمی و تمرینی تحت فشار زیادی بودیم. در ماه گذشته، کیفیت تمرینات ما واقعاً آنطور که می خواستیم نبود. من از تمرینات زیادی که انجام دادیم راضی نبودم و این روی تیم و کار فنی ما تاثیر می گذارد.”

سرمربی پرسپولیس گفت: پسران در طول بازی تمرکز خوبی داشتند و در نیمه دوم خوب دفاع کردند. ما این پیروزی را به هواداران خوبمان تقدیم می کنیم.”

گل محمدی درباره قضاوت کوپال ناظمی در آن مسابقه و اینکه گفته می شد وحید امیری باید اخراج می شد، گفت: در آن صحنه به غیر از داور، هم داور چهارم و هم کمک داور به خوبی صحنه را دیدند. من فکر نمی کنم در مورد این صحنه بحث زیادی وجود داشته باشد. اگر خطایی به نفع حریف گرفته می شد، حالا می گفتیم کارت دارد یا نه. اما اشتباه به نفع ما بود. در مجموع به نظرم ناظمی عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از داوران بهتر لیگ بود. نباید به داوران فشار بیاوریم. صحنه ای بود که حریف بازیکن ما را خطا کرد.”

وی درباره موکول شدن دربی به بعد از جام جهانی و اینکه آیا مشکلی در این زمینه دارد یا خیر؟ گفت: برای ما مهم نبود. بعد از تعطیلات سه بازی انجام دادیم و دو بازی دیگر مقابل ملوان و مس کرمان داریم. تا آن زمان زمین تمرین ما آماده شده بود و می توانستیم تمرینات بهتری داشته باشیم، اما این برای تیم ملی بود و اگر بازی در آن زمان برگزار می شد، مشکلی نداشتیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که بعد از پایان اردوی پرسپولیس از نحوه بازی پرسپولیس راضی هستید؟ هفته های زیادی است که از باشگاه می خواهم این مشکل را حل کند. یک زمین تمرین خوب در تهران اتفاق نادری است، اما این حداقل امکاناتی است که باشگاه برای تیم فراهم می کند. تمرینات ما آنطور که من می خواستم نبود، با کیفیت نبودیم و راضی نبودیم. بازی های تدارکاتی در این زمین برگزار شد و در این مدت ما را اذیت کردند. امیدواریم این وضعیت اصلاح شود. قبل از بازی با تراکتور، بین نیمه تا بعد از بازی اتفاقات عجیبی افتاد. تیم ما تحت فشار روحی بود. شرایط سختی هم از نظر تمرینی و هم از نظر روانی داشتیم، اما به تدریج شکل کار بهتر می شود. البته اگر زمین تمرین ثابت باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید