برگزاری اردوهای مشترک به سود بوکس ایران است/ بوکس می تواند به بازی های المپیک افتخار کند


ساعت: 12:46
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894985

باید سهمیه های ارزنده ای برای المپیک پاریس به دست آورد

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید تلاش کنیم تا سهمیه های ارزشمندی برای المپیک پاریس بگیریم و بتوانیم در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سیدحمید سجادی صبح امروز از اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و هند در سالن حاج احمد ناطق نوری بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این بازدید با اشاره به حضور تیم هند در کشورمان گفت: امیدوارم تیم ملی هند اقامت خوبی در کشورمان داشته باشد و این تعاملات ورزشی ادامه داشته باشد چرا که برگزاری این اردوهای مشترک قطعا به نفع بوکس ایران خواهد بود. خسته نباشید به ملی پوشان ایرانی می گویم و گزارش روند آماده سازی تیم که توسط سرپرست فدراسیون و سرمربی قرائت شد امیدوارکننده است. بوکس ایران در دو سه دهه اخیر فراز و نشیب های زیادی داشته است اما همیشه سعی کرده اند نور این رشته را حفظ کنند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که کادر فنی مجربی در تیم ملی وجود دارد و با این کار کادرفنی که تشکیل شده و با تلاش همه فدراسیون ها امیدواریم بوکسورهای ما بهترین ها را کسب کنند. نتایج در مسابقات آینده باید تلاش کنیم تا سهمیه های ارزشمندی برای المپیک پاریس بگیریم و بتوانیم عملکرد قابل قبولی در این مسابقات داشته باشیم. کسب سهمیه بوکس ارزشمند است و قطعا این رشته می تواند به المپیک پاریس افتخار کند. در وزارت ورزش تا جایی که بتوانیم از این حوزه حمایت خواهیم کرد.

وی در خاتمه گفت: از رئیس فدراسیون می خواهم آنچه برای موفقیت در المپیک و بازی های آسیایی لازم است به ما بگوید تا آمادگی های لازم را مهیا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید