هیچ سلبریتی به اندازه ورزشکاران نمی تواند افتخار کند/ وزنه برداری بانوان یکی از امیدهای مدال ایران در بازی های آسیایی است.

ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790692

بازدید معاون وزیر ورزش بانوان از کمپ تیراندازی و وزنه برداری

مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش روز چهارشنبه از اردوی تیم ملی تیراندازی و وزنه برداری بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش امروز چهارشنبه از اردوی تیم ملی تیراندازی بازدید کرد.

کاظمی پور در بازدید از اردوی تیم های تفنگ و تپانچه گفت: آمدم تا بتوانم آنچه را که در ورزش لازم است انجام دهم. رویکرد من کل کشور و همه رشته هاست. هر چه سرمایه گذاری کنیم برای ورزش کشور پس انداز است و ان شاءالله زیر پرچم ایران موفق و سربلند باشید.

وی افزود: هیچ سلبریتی نمی تواند به اندازه ورزشکاران افتخار کند و هیچ رتبه بین المللی با پخش پرچم ایران و سرود ایران قابل مقایسه نیست. او تیراندازی فوق العاده ای داشت که همگی الگوهای خوبی برای این ورزش در کشور هستند.

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: همه بچه ها هم اکنون با این تلاش مدال طلا را کسب کرده اند. امیدوارم با کمک شما بتوانم مشکلات حاشیه ای و شتاب دهنده را کاهش دهم و موانع رسیدن به مشکلات اصلی برطرف شده باشد.

مهدی مبینی رئیس فدراسیون تیراندازی نیز گفت: این رشته از نظر روانی بسیار حساس است. ما باید تلاش کنیم تا آرامش را به اردوگاه ها برسانیم. در این مدت اتاق خواب ها مجهز می شوند. تغذیه برای اطمینان از کیفیت غذا نیز مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: برای این کارها هیچ هزینه ای از ورزشکاران دریافت نمی شود، اما این کار قلبی است. امیدوارم بهترین فرد در انتخابات فدرال انتخاب شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: اگر با برنامه ریزی، نظارت و کنترل مناسب پیش برویم، تعداد سهمیه های المپیک پاریس به 7 تا 8 سهمیه می رسد و در هانگژو به مدال های رنگارنگ و ارزشمندی دست خواهیم یافت.

*کاظمی پور: وزنه برداری بانوان یکی از امیدهای مدال ایران در بازی های آسیایی است.

مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در سالن ویژه وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری قبل از اعزام به مسابقات جهانی وزنه برداری از آخرین وضعیت آنها مطلع شد.

پورامین نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در این بازدید گزارشی از روند آماده سازی تیم و برنامه های فدراسیون در قسمت بانوان ارائه کرد.

مربی و مدیر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان نیز در دقایقی به تشریح وضعیت ملی پوشان و آخرین وضعیت آمادگی آنها پرداخت.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز از توجه معاون توسعه ورزش بانوان و حمایت وزارت ورزش و جوانان از این تیم ابراز خرسندی کرد و ابراز امیدواری کرد روند موفقیت در دو و میدانی بانوان در عرصه های بین المللی ادامه یابد. ادامه دارد.

ملی پوشان نیز دقایقی با مریم کاظمی پور درباره وضعیت خود و تیم ملی صحبت کردند.

مریم کاظمی پور نیز با ابراز رضایت از وضعیت بانوان در وزنه برداری گفت: قابل تقدیر است.

وی با اشاره به روند سخت و طاقت فرسای ملی پوشان گفت: بدون شک بانوان ملی پوش و قهرمانان ایرانی با تلاش، جدیت، انگیزه و اراده قوی پیشرفت کرده اند و این برای من به عنوان کارمند مهم است. ورزش بانوان قابل درک و ستایش است و من از زحمات همه ملی پوشان قدردانی می کنم.

کاظمی پور ادامه داد: وزنه برداری بانوان به رشته ای تبدیل شده که اکنون امید کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی های آسیایی 2022 محسوب می شود و مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان است و تلاش می کنیم زمینه موفقیت همیشگی آنها را فراهم کنیم. “

وی تاکید کرد: قهرمانان ملی در عرصه ورزش کشور فرصت بی نظیری دارند تا در مسابقات رقابتی توانمندی های خود را زیر پرچم مقدس ایران به نمایش بگذارند و نشاط و شادابی را برای ملت به ارمغان آورند که بسیار ارزشمند است.

کاظمی پور با اشاره به حمایت همه جانبه وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان گفت: وزیر ورزش و جوانان بودجه ای را در حمایت از فدراسیون برای اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی در حمایت از وزنه برداری اختصاص داده است.

تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران با ترکیب چهار نفره یکتا جمالی، الناز بیلانی، سیدالهام حسینی و فاطمه یوسفی به مسابقات جهانی ازبکستان اعزام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید