وقتی این ستاره به استقلال بیاید خط حمله این تیم کشنده خواهد بود

وقتی این ستاره به استقلال بیاید خط حمله این تیم کشنده خواهد بود

فرد ملکیان مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد آبی ها در فصل نقل و انتقالات گفت: فکر می کنم استقلال امسال خیلی خوب جذب کرد و بازیکنان باکیفیتی جذب کرد. اگرچه چند بازیکن از تیم جدا شدند اما بازیکنان اصلی مثل سیلوا و گلامی در خط دفاعی گسترش یافتند و با بازگشت مرادمان خط دفاعی استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل می شود تا ساپینتو سرمربی جدید احساس راحتی کند. .

وی افزود: شهبازا، بابایی و کاوه رضایی نیز به خط حمله پیوسته اند و در صورت اضافه شدن محمد محبی حمله استقلال مرگبار خواهد بود و هیچ حریفی نمی تواند در مقابل این تیم مقاومت کند. شاید اگر یک هافبک خلاق و پاس به ترکیب اضافه شود، ترکیب استقلال از هر نظر کامل شود و دیگر بازیکنی برای نگرانی نداشته باشد.

ملکیان در خصوص ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال گفت: مربیان پرتغالی عموما کار بلدند و با وجود اینکه بعد از قهرمانی شاگردان مجیدی کار سختی دارد، اما فکر می کنم استقلال بعد از چند بازی ابتدایی لیگ ثبات خود را پیدا خواهد کرد و خواهد توانست. مدعی اول قهرمانی باشیم.

پوشان مهاجم سابق آبی ها درباره پیش بینی عملکرد استقلال در فصل جدید لیگ برتر گفت: فوتبال غیرقابل پیش بینی است و از این به بعد نمی توان به راحتی در مورد تیم اظهار نظر کرد اما از آنجایی که ترکیب تغییر چندانی نکرده است، فکر می کنم تیم ساپینتو این کار را انجام خواهد داد. قهرمان لیگ برتر با اقتدار و تیم های دیگر مدعی قهرمانی بعد از استقلال هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع به خاطر جام جهانی 2022 قطر و حضور مربیانی مانند ساپینتو، مورایس و بردیف فکر می کنم قهرمانی در این فصل جذاب و جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید