دست یحیی بر سینه آن ستاره; ستاره فوتبال ایتالیا قرار بود به پرسپولیس بیاید

دست یحیی بر سینه آن ستاره;  ستاره فوتبال ایتالیا قرار بود به پرسپولیس بیاید

پس از جدایی چند تن از اعضای کادر فنی پرسپولیس در فصل گذشته، مدیران پرسپولیس قصد داشتند کادر فنی یحیی گل محمدی را پر کنند. باشگاه پرسپولیس جای خود را به لوسادا بدنساز اسپانیایی و ننکا مربی دروازه بانان برزیلی را جایگزین مظهر رحیم پور و داود فانعی کرد.

اما مهم ترین قسمت بازسازی یا بهتر بگوییم تقویت ترکیب پرسپولیس، انتخاب جانشین حمید مطهری بود که در این فصل به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد بود.

ابتدا نام یک مربی پرتغالی و یک مربی اسپانیایی به عنوان دستیاران احتمالی یحیی گل محمدی در رسانه ها مطرح شد. خسوس کاساس دستیار سابق لوئیس انریکه در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا جدی ترین گزینه برای جایگزینی حمید مطهری در پرسپولیس بود که در این بین مذاکراتی بین او و مدیران پرسپولیس صورت گرفت اما توافقی حاصل نشد. رسید تا سرانجام عثمر سرمربی برزیلی جانشین مطهری در پرسپولیس شد.

با این حال خبری به دست ما رسید که در نوع خود بسیار جالب بود. ماجرا از این قرار است که چندی پیش زمانی که مدیران پرسپولیس به دنبال جانشینی برای مطهری بودند، گزینه بسیار جذابی مقابل یحیی گل محمدی مطرح شد اما در کمال تعجب سرمربی پرسپولیس این گزینه را نپذیرفت.

الساندرو نستا ستاره سال های اخیر فوتبال ایتالیا که سابقه بازی در تیم هایی مانند لاتزیو و میلان را در کارنامه دارد گزینه ای بود که به گل محمدی معرفی شد. نستا که یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایتالیا بود و افتخارات زیادی در دوران حرفه ای خود دارد، در چند فصل اخیر هدایت فروزینونه و میامی را برعهده داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

نستا که در حال حاضر بیکار است موافقت اولیه خود را برای آمدن به ایران اعلام کرد و قرار بود با 400 هزار دلار در پرسپولیس باشد اما در کمال تعجب یحیی با آمدنش مخالفت کرد. نمی دانیم چرا یحیی با حضور نستا مخالف بود اما حضور چنین چهره شناخته شده ای در فوتبال ایران بر جذابیت لیگ ما می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید