دست ستاره به سینه پرسپولیس; خبر بد برای یحیی

دست ستاره به سینه پرسپولیس;  خبر بد برای یحیی

در چند روز گذشته یک مهاجم خارجی جدید به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده است. توماس اولسن، مهاجم 31 ساله نروژی باشگاه شباب الاهلی امارات با نظر لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید این تیم در لیست مازاد قرار گرفته و از این تیم اماراتی جدا شده است.

اولسن که گلزن بالایی دارد با دو ستاره ایرانی مهدی قیدی و احمد نورالهی در باشگاه الاهلی بازی کرد. این بازیکن در روزهای گذشته به باشگاه پرسپولیس معرفی شد اما حضورش در ترکیب قرمزها منتفی شده است.

با توجه به نیاز مبرم پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی، در روزهای اخیر اولسن نیز به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده و باشگاه پرسپولیس نیز در حال مذاکره با این بازیکن بوده است.

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که یحیی گل محمدی 3 گزینه را برای جذب مهاجم دوم به جای تامیروف به باشگاه معرفی کرده است که ظاهرا توماس اولسن نروژی یکی از این افراد است. نکته جالب مذاکره پرسپولیس با این بازیکن این بود که مدیران پرسپولیس با مبلغ دریافتی اولسن و شرایط این بازیکن موافقت کردند اما مهاجم نروژی اعلام کرد به ایران نمی آید.

ماجرا از این قرار است که اولسن نمی خواست به سادگی مفاد قراردادش با الاهلی را زیر پا بگذارد و به همین دلیل با وجود اینکه در لیست مازاد قرار داشت تصمیم گرفت با تیم جوانان الاهلی شباب تمرین کند تا حق کامل خود را از این تیم بگیرد. باشگاه امارات.برای دریافت

منبع: فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید