دست یحیی گل محمدی به سینه این دو لژیونر: تو را برای پرسپولیس نمی خواهم

دست یحیی گل محمدی به سینه این دو لژیونر: تو را برای پرسپولیس نمی خواهم

در خبر ذکر شد؛ به گزارش اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران، میلاد محمدی مدافع تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آاک یونان با پیشنهاد باشگاه هایمان از جمله استقلال و پرسپولیس مواجه است.

سایت یونانی “اسپورت” در همین رابطه به بیان موضع لژیونر ایرانی آاک در خصوص پیشنهادات باشگاه ایرانی پرداخت و نوشت: ماتیاس آلمیدا سرمربی آاک پس از قهرمانی در سوپرلیگ یونان نمی خواهد میلاد محمدی را از دست بدهد. و جام حذفی

این سرمربی آرژانتینی به مدافع ایرانی خود تکیه کرده و بحث جدایی از این بازیکن نیست. ضمن اینکه میلاد محمدی تصمیمی برای جدایی از آاک ندارد و به دنبال حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.

از سوی دیگر با رسمی شدن حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی های پایتخت، مدیران این باشگاه بلافاصله مذاکرات خود را با گزینه های مد نظر سرمربی جدید استقلال آغاز کردند تا در اختیار این سرمربی قرار گیرد. ترکیبی بر اساس ایده های تاکتیکی نکونام. نکونام با توجه به حساسیت ویژه حضور در استقلال به عنوان تیم محبوبش، خیلی زود کار خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرد و قصد دارد در اسرع وقت ترکیب مورد نظر خود را نهایی کند تا تمرینات آبی ها با حداکثر بازیکنان جدید برگزار شود. .

مهرداد محمدی ستاره ایرانی شاغل در فوتبال قطر که فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ ستارگان داشت و در مجموع 25 بازی برای السیلیه در تمامی رقابت ها موفق به ثبت 12 گل و یک پاس گل شد، مذاکرات خوبی با استقلال داشت. باشگاه و اگر این اتفاق بیفتد اگر اتفاق خاصی نیفتد، این وینگر چپ پا به عنوان اولین خرید نکونام در استقلال شناخته می شود.

این در حالی است که مهرداد محمدی 29 ساله که سابقه بازی در تیم های راه آهن، سپاهان، آوش، العربی و السیلیه را در کارنامه دارد، دو پیشنهاد جدی از سوپرلیگ ترکیه و لیگ ADNOC امارات دارد اما ظاهرا خیلی نزدیک است. به استقلال

این در حالی است که این دو برادر در گذشته و در مصاحبه های تلویزیونی یا مطبوعاتی خود بارها اعلام کرده بودند که پرسپولیسی هستند. با این حال نه میلاد و نه مهرداد محمدی جایی در لیست یحیی گل محمدی ندارند. میلاد محمدی البته با باشگاه آاک یونان قرارداد دارد اما مهرداد محمدی که آزاد است نه نتوانست به پرسپولیس برود و نه در لیست یحیی گل محمدی قرار بگیرد.

مهرداد محمدی وینگر چپ و پرسپولیس مهدی ترابی را در اختیار دارد. یحیی گل محمدی ستاره پرسپولیس دیگر بازیکنی را در فوتبال ایران جایگزین نخواهد کرد. سعید صادقی هم برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان داد و با وجود آن دو مهرداد محمدی جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید