دست آجورلو روی سینه وزارت ورزش; من این پرسپولیس را نمی خواهم!

دست آجورلو روی سینه وزارت ورزش;  من این پرسپولیس را نمی خواهم!

رضا درویش با وجود مخالفت هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس با محمد محمدی سرانجام تصمیم خود را گرفت و دروازه بان سابق سرخابی ها را به عنوان قائم مقام باشگاه برگزید.

در پی این اتفاق کاربران پرسپولیس در فضای مجازی علیه رضا درویش و محمد محمدی موضع گرفتند. «دروازه بان سابق استقلال در باشگاه پرسپولیس» عنوانی است که هواداران این باشگاه خبر حضور محمد محمدی به عنوان معاون ورزشی باشگاه در فضای مجازی را منتشر کردند.

محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس و استقلال در ماه های اخیر در کنار رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دیده می شود و همواره زمزمه هایی مبنی بر انتصاب او در یکی از پست های اجرایی این باشگاه مطرح بوده است. این خبر وحید کلیچ، پیشکسوت پرحاشیه پرسپولیس را بر آن داشت تا در ویدئویی اعلام کند که اگر محمدی هدایت این باشگاه را بر عهده بگیرد، استقلالی می شود! وحید کلیچ در ویدئویی که منتشر کرده می گوید اگر محمدی در پرسپولیس پستی بگیرد استقلالی می شود و هواداران این تیم نسبت به او بی مهری می کنند!

اما محمدی سرانجام روز جمعه به طور رسمی به عنوان نایب رئیس ورزش سرخپوشان انتخاب شد و عکسی از او با تصمیمی که در اختیار داشت در اختیار باشگاه قرار گرفت. همزمان با انتشار این خبر، هواداران مصاحبه های او در دوران حضورش در استقلال و حرفه ای بودن و تخصص او در تیم رقیب را بازنشر کردند و به این اتفاق واکنش نشان دادند.

اعتراضات در پرسپولیس با استناد به یک مصاحبه قدیمی که با انتشار مجدد آن دوباره در فضای مجازی منتشر شد شدت گرفت. محمدی در این گفت و گوی معروف درباره حضورش در استقلال و روند فعلی اش گفته بود: «در پرسپولیس بودم اما به دلیل علاقه همسر و پسرم به استقلال، دو سال به این تیم پیوستم. مهران خیلی علاقه داشت من را در لباس استقلال ببیند و دوران بسیار شیرینی بود. من به تیم قرمز و تیم آبی افتخار می کنم!

شاید خیلی ها فکر نمی کردند رضا درویش بعد از این حواشی و اعتراضات هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس دست به انتخاب خودش بزند، اما ایستاد! پس از این انتخابات، شایعه شد که محمد محمدی از دوستان و خانواده رضا درویش بوده و به دلیل همین رفاقت از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است، اما …

شایعه جدیدی مبنی بر پیشنهاد محمد محمدی به مصطفی آجورلو در ابتدا به دلیل دوستی صمیمانه با یکی از مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان منتشر شده است، اما مدیرعامل استقلال با این پیشنهاد مخالفت کرده و از استفاده از وی به عنوان معاون ورزشی باشگاه خودداری کرده است.

در هر صورت محمد محمدی به عنوان نایب رئیس باشگاه انتخاب شد و باید عملکرد او ارزیابی شود تا ببینیم می تواند در پرسپولیس موفق شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید