دست فدراسیون فوتبال روی سینه این استقلالی

دست فدراسیون فوتبال روی سینه این استقلالی

به گفته وی، مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین اعضای هیأت رئیسه باید 2 روز تمدید می شد تا وی و سایر نامزدهایی که ثبت نام را از دست داده اند، ثبت نام خود را تکمیل کنند. .

واعظی آشتیانی موفق به گرفتن 5 امضا از اعضای مجمع عمومی و تکمیل ثبت نام نشد، بنابراین از لیست نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال حذف می شود.

در واکنش به این اعتراض، فدراسیون فوتبال به این نامزد اعلام کرد که در رابطه با ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین اعضای هیات رئیسه، بارها اعلام شده که زمان ثبت نام از تاریخ 14 الی 20 تیرماه می باشد و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.became.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، در صورت تمدید انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تا 31 تیرماه، برخی از آنها باز هم نمی توانند ثبت نام و ثبت نام خود را نهایی کنند و همچنان خواهان تمدید مهلت ثبت نام هستند. اعضای فدراسیون همچنین خاطرنشان کردند که 6 روز زمان کمی برای ثبت نام برای انتخابات ریاست و اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال نیست.

بنابراین می توان پیش بینی کرد که اعتراض واعظ آشتیانی به جایی نرسد و در نهایت شانس حضور در جمع نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید